Kaivelu-palvelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Okei! Tää tämmönen "palvelu" on tarkotettu topiccien kaiveluun! Eli tänne saa esittää pyyntöjä topiceista jossa haluutte käydä keskustelemassa. Eli mä kaivelen topicceja esiin missä te haluutte käydä. Okei? Oh no! Unohdin yhen jutun. Mä en millään voi saada kaikkia topicceja kaiveltua yksin joten mä tartten apulaisia. Eli laitatte nostettavan topicin nimen ja foorumin ja mä ja apulaiset sitten katotaan se ja yritetään löytää se. Palvelu käynnistyy.

Sivut

Kommentit (492)

Vierailija

Minulle voisi joku kaivaa ylös Ankkarockin tekemän bändi-topicin. Itse kun on hankala Googlestakaan katsoa, kun en muista sen topicin nimeä. ;^D

Sami-96

Vierailija

Nyt kaivajan "apuri" tarttee apua. Viitsisikö joku etsiä minulle Kyselyistä&visailuista "Ankkalinnan uutiset"

Olen koettanut etsiä,mutta en ole löytänyt sitä. Kiitos jo etukäteen! :D :) :) :D

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sellaisenkin topicin voisi joku nostaa kuin Urheilu. Se on Pulinat-osiossa, mutta en ole sitä itse sieltä löytänyt, vaikka olen selannut ensimmäiset 30 sivua. Eli Urheilu-topicin jos joku voisi löytää Pulinoista.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Jones, jos millään ehdit niin kaiva tuolta julkaisuiden puolelta sellainen topic, jossa arvostellaan uusin Aku Ankka -lehti. Sen nimi on Uusin Aku Ankka tms. ja muistaakseni Akuhullu97:n tekemä.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Voisiko joku nostaa muistaakseni kyselyissä ja visailuissa olevan "Ankkauniversumi-ankkavisa" tms. Se oli silloin yhteen aikaan todella suosittu ja haluaisin vähän tarkastella visaa. Sitä voisi jatkaakin nyt.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Eipä ole jaksanut kirjautua sisään kun on niin työlästä...:D Ja en ole muutenkaan ehtinyt olla koneelle. Melkein joka päivä olen kuitenkin käynyt vähän lukemassa viestejä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat