Virusvaroitus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Virusvaroitus on Aku Ankan taskukirja numero 276.Olen tonkinut kymmeniä divareita mutta kyseinen kirja ei ole sattunut IKINÄ silmään.Onko siinä jotain erikoista,jonka takia kukaan ei tahdo luovuttaa sitä mihinkään kirjakauppaan?

Kommentit (14)

Vierailija

Noh jos ei divareista tai kirppareilta löydy katso löytyisikö sitä kirjastosta tai tutulla, sukulaisella kaverilla olisi niin voisit lainata ja lukea sen.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Se on yksi ensimmäisistä Taskareista, jonka olen lukenut. Ihan normaali Taskari se on. Kaikkea ei vain aina löydä.

Niin minunkin ekoja! En nyt halua siitä luopua, mutta onnea etsintöihin!

Vierailija

Dippy Dawg kirjoitti:Onko kirjassa jotain viruksia muistuttavia bakteereja, vai..?

Heh, minulla on se enkä ole siitä saanut minkäänlaisia viruksia ikinä. Ehkä siitä Taskarista ei vaan tahdota luopua, koska siitä pidetään. Minunkin mielestäni Virusvaroitus on todella hyvä Taskukirja, joten kannattaa ehdottomasti ostaa, jos sattuu sen löytämään! Onnea etsintöihin!

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Eipä mulla ole tuota taskaria.Täytyy siis ruveta etsimään jos se on kerta noin hyvä. ;)

Noh,ei se nyt mikään huipputaskari ole,mutta kannattaa silti lukea se,varsinkin eka sarja,josta tuon taskarin nimikin siis tulloo.

Vierailija

Kiitos tiedosta! Olen nähnyt sen kirppareilla ja divareissa,mutta en ole ostanut sitä. Seuraavan kerran kun näen sen,se lähtee mukaani! :D :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat