Mikki Hiirelle oma lehti!!!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olisi jo aika saada Mikille oma lehti, vähän Iines-lehden tyyliin, siinä voisi julkaista vaikka vanhoja Floyd Gottfredsonin sarjoja jne....

En kaipaa viikoittain ilmestyvää lehteä vaan formaatti voisi olla jotain samaa kuin Iines-lehdessä. Kuka kannattaa?

Sivut

Kommentit (202)

Vierailija

Käyhän se minulle, jos Aku Ankasta poistettaisiin Mikki melkein kokonaan. Itse näes vihaan Mikkiä. Periaatteessa ei kyllä ansaitsisi, mutta jos sillä pääsisi Mikistä lähes kokonaan eroon niin sitten se olisi hyvä.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Joo. Antaa tulla vaan. Jos se olisi suunnilleen Iines-lehden kaltainen, (jota en muuten ole ostanut) ja hyviä piirtäjiä, kuten tuo Gottfredson. Myös esim. Casty, Scarpa, Murry ja miksei uudemmista Feriolikin piirtämään. Tarinoita riittänee?

Mutta en haluaisi minäkään mitään viikoittain ilmestyvää lehteä, se olisi ehkä aika kallista. Ehkä kerran kuukaudessa vai kuinka usein tuo neiti Iines ilmestyy?

Kyllä ilmoittautuisin ostajaksi. (siis sanotaan todennäköisesti, jokaista lehteä en varmuudella ostaisi)

Toistaiseksi idea taitaa kuitenkin olla kaukaa haettu.

Vierailija

Olisi erittäin hyvä idea. Ne, joita Mikki ei kiinnosta (ja niitä näyttää tähänkin ketjuun moni kirjoittaneen), ei tarvitse lehteä ostaa. Heiltä ei siis olisi mitään pois. Ja Mikki-faneille, joita minäkin edustan, olisi kerrankin kunnolla luettavaa. Mikin määrähän on koko ajan vähentynyt kaikista nykyjulkaisuista.

Jos sellainen lehti julkaistaisiin, niin toive olisi, että siinä olisi juuri tuota vanhempaa Mikkiä tekijöiltä Gottfredson, Scarpa, Bottaro, Chierchini, Murry, Asteriti, De Vita ja Cavazzano. Itse en todellakaan pidä näistä nykyisistä 'sortsi-Mikeistä'. Lieneeköhän juuri näiden uusimpien tarinoiden kehnous syy, miksi Mikistä ei nykyään juuri tykätä. Uusista kyvyistä Casty on piristävä poikkeus, mutta hänen tarinoitaan ei ihan hirvittävästi ole julkaisematta.

Vierailija

En kaipaa viikoittain ilmestyvää lehteä vaan formaatti voisi olla jotain samaa kuin Iines-lehdessä. Kuka kannattaa?

Itsekin olen tuota ideaa täällä pariin kertaan ehdotellut, hyvä että joku teki tästä topicin. Iines formaatti olisi loistava. Siihen mahtuisi helposti yli 30-sivuisia seikkailuja ja monta muuta tarinaa. Piirtäjiksi otettaisiin Gottfredson, Scarpa, De Vita, Cavazzano, Murry, Gonzales ja Casty. Silloin tällöin muita, mutta ei mieluiten mitään Feriolia, Rodriquesia tai Noel van Hornia, niitä on viimeisen 15-vuoden aikana nähty akkarissa ihan tarpeekksi. Itse en nimittäin näistä piirtäjistä kauheesti tykkää. Tälläinen olisi haluttu lehti, ehkä Aku Ankan sivujen käyttäjät eivät Mikistä tykkää, mutta sen verran olen muita foorumeita lukenut että tiedän että monia Mikki faneja Suomesta löytyy. Monia turhempiakin julkaisuja Suomesta löytyy, kuten Mini Taskari ja Iines pokkari.

Vierailija

Tukedi kirjoitti:Ei kiitos, sanon minä. Mikki ei ole oman julkaisun arvoinen arvoinen hahmo.

Mikkihän on tunnetuin Disney hahmo maailmalla! Ainoastaan Suomessa ja muutamissa muissa maissa Ankat ovat suositumpia. Vanhat Mikki seikkailut sitäpaitsi pieksevät uudet ankka tarinat 100-0.

Vierailija

Kannatan! sillä onhan Ruotsissakin Mikillä oma lehti. En pysty nimeämään nyt mitään tiettyn piirtäjän sarjoja, mutta vanhat Mikkin ja Hessun seikkalutarinat olisivat hyviä.

Vierailija

Mikki on (jo aika monestikkin näillä keskustelupalstoilla todettu)ärsyttävä ja näsäviisas jne.Joten:Kuka siis haluaa Mikki Hiirelle oman lehden?!Ehkä joku,mutta minä en!Mutta jos jonkun sisarusjulkaisun saisin keksiä,se olisi ehdottomasti omistettu Tupulle,Hupulle ja Lupule!

Vierailija

No olisi se ihan hyvä. Siinähän voisi olla vaikka vanhoja Mikki-tarinoita ja hinta voisi olla matalampi kuin Aku Ankan.

Vierailija

Ei ei...

Paitsi jos hahmo samalla poistuisi Akkarista...

Mutta siihen tarvitaan jo semmoinen että poistetaan Iines tai Aikakone tai Iinespokkarit liikaa julkaisuja jäkäjäkäpölöpölö

Vierailija

antsu95 kirjoitti:Mikki on (jo aika monestikkin näillä keskustelupalstoilla todettu)ärsyttävä ja näsäviisas jne.Joten:Kuka siis haluaa Mikki Hiirelle oman lehden?!Ehkä joku,mutta minä en!Mutta jos jonkun sisarusjulkaisun saisin keksiä,se olisi ehdottomasti omistettu Tupulle,Hupulle ja Lupule!

Huom! Kirjoitit "näillä keskustelupalstoilla", oletan että tarkoitat tätä Aku Ankan nettisivua. Lukisit joitain muita keskustelupalstoja, kuten ankkista tai kvaakia. Niillä foorumeilla Mikkiä arvostetaan paljon enemmän. Tällä foorumilla käy vain murto-osa suomalaisista akkarin lukijoista. Täällä suurin osa käyttäjistä on noin 10-vuotiaita, eikä heidän mieleipiteitään voi ottaa vakavasti kun puhutaan esim. siitä mitä julkaisuja tarvitaan ja mitä ei. Mikki lehdelle riittäisi varmasti ostajia enemmän kuin Iinekselle, kunhan sitä markkinoitaisiin kunnolla. Suurin osa foorumin kirjoittajista on ilmeisesti lukenut pelkästään Feriolin, Rodriquesin ja Noel van Hornin, kohtullisen heikkoja Mikki tarinoita. En minäkään niistä erityisemmin tykkää, mutta 70-luvulla ja aikaisemmin tehdyt tarinat ovat lähes poikkeuksetta loistavia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat