Kenellä on paras käyttäjänimi?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Eli tässä topicissa laitat vaan sen käyttäjän nimen, jolla on sinun mielestäsi paras/hauskin käyttäjänimi. Itse äänestän Vauhtivaakku 577:ää. :)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kiitos Vince :D Olen vastannut jo Djlordin vastaavaan keskusteluun, mutta vastaan tännekin(ja päivitetyin tiedoin). Mielestäni hienoja käyttäjänimiä ovat kekseliäät ja omaperäiset nimimerkit (joissa ei mieluusti numeroita), kuten adz, Rela, Sheherezade, MacPeruna, Lohis, Luuskakoipi ja Vince.

Vierailija

En muista niin paljon käyttäjien nimimerkkejä, mutta niistä kaikista jotka muistan hyvin keksitty on Basistin mokoman. Korjatkaa jos kirjoitin väärin.

//Kiitos, ape!.//

Vierailija

Arveluttava aihe, minusta kaikilla on omalla tavallaan paras nicki.

Jokainen on varmaankin miettinyt käyttäjänimeään, ja tuskimpa ainakaan kaikki on laittanut huonon.

Tietenkin on nickejä jotka erottuu, mutta en ala rankkaamaan niitä erikseen.

Parempi aihe oli djlordin hassuimmat nimimerkit sillä niitä oli runsaasti, ja moni sellanen joka ei ole rekkaamisen jälkeen täällä ees käyny.

Vierailija

adz kirjoitti:Arveluttava aihe, minusta kaikilla on omalla tavallaan paras nicki. <br />

Jokainen on varmaankin miettinyt käyttäjänimeään, ja tuskimpa ainakaan kaikki on laittanut huonon. <br />

Tietenkin on nickejä jotka erottuu, mutta en ala rankkaamaan niitä erikseen.<br />

<br />

Parempi aihe oli djlordin hassuimmat nimimerkit sillä niitä oli runsaasti, ja moni sellanen joka ei ole rekkaamisen jälkeen täällä ees käyny.

Olen täysin samaa mieltä, mut musta paras on Mandariina!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat