Kysyttävää

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä voit kysyä ihan mitä vaan (esim. mikä on lempi harrastus, lempi peli yms.)että ei tarvitse tehdä omaa keskustelua laitta kaa ihan mita vain vaikka kenen mummo kävelee lumes no ei ehkä tollasii.

Minä laitan ekan kysymyksen kuinka monta keskustelua olet tehnyt suunnilleen?

itse oon tehny noin 10

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Lempipaikkani on totta kai meidän talon katto. : D Se on sellainen tasakatto, joten siellä voi käppäillä ja tehdä kaikkea muuta nicea. Hyvät näköalatkin. ; )

Nexty: Jos saisit ottaa lemmikiksesi Khimairan tai Kerberoksen, kumman ottaisit? (Mikäli et tiedä, mitä ne ovat, katso vaikka googlesta.)

Vierailija

No riippuu siitä, mitenkä sanaa "vahva" nyt käyttää. Voin sanoa että mieleltäni olen vahva, en mielipidettäni ihan helposti vaihdakkaan. Mutta fyysisesti olen varmaan aika keskiluokkaa, mitä se nyt ikinä onkaan.

Seur. Mikä on lempibändisi?

Vierailija

On yksi veli.

Muuten olen itse tehnyt prikulleen samanlaisen keskustelun joskus ennen joulua muistaakseni. Sen nimi on Sekavisa.

Mutta kuitenkin seuraava kysymys: Mikä on maailman nopein sarjatuotantoauto? (voi olla vaikea)

PS. anteeksi jos tuossa on kirjoitus virheitä sillä sairaana täällä kirjoitan.

Vierailija

En oikein tiedä kuinka hyvä topic tämä on mutta vastaan että se tulee Akun syntymäpäivästä

Seuraava: Ketkä kaksi hiirtä asuvat Mummo Ankan pihalla?

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Olisiko Ankmobile?

Ja kun täällä saa kysyä mitä vaan, niin seuraava: Osaako seuraava tehdä etu- ja takaperivoltin trampoliinissä? :D

Olen nääs urheilu/parkour hullu...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No ainakin tämä kysymys on väärässä paikassa, jos täällä saa kysyä mitä vaan. Tämä kuuluisi pulinoihin. Jos kysymyksiä vain Aku Ankasta, niin sitten kyselyihin ja visailuihin.

Osaan tehdä, viimeksi Ruotsissa pari vuotta sitten tein.

Next: Jos osallistuit Kultaryntäykseen, niin monesko siinä suunnilleen olit?

Vierailija

No hankala oli voittaa, kun ei kertaakaan tullut osallistuttua. ;^D

Seur. Mikä on ollut sinulle mieleen painuvin topic tällä foorumilla?

Sami-96

Vierailija

Anteeksi tuplapostaus, mutta tämä sivu ei näköjään laittanut viestiini kysymystä vaikka kirjoitin sen eli kysymys:

Paljonko Aku täyttää tänä vuonna?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat