Joku on käyttänyt minun Ankka-profiilia!(T.Hessu Hopo!)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joku oli käyttänyt minun profiili hahmoani ilman lupaani!

Hän oli tehnyt tyhmän keskustelun.(Esim. Off-Topic3 ja vanhemmille ja nuoremmille oma palsta.)

Pahoittelen.T.Hessu Hopo!

Ps.Täällä voitte tunnustaa kuka sen teki.

Sivut

Kommentit (64)

Vierailija

Eikö ole aika hölmöä nostaa tälläinen älämölö tuollaisesta asiasta?

Vaikka tietenkin on vakavaa, jos joku on käyttänyt profiiliasi ilman lupaasi.(Itse en kyllä tätä usko) Ja vaikka näin olisi käynytkin niin eikö kannattaisi tilata Ylläpidolta uusi salasana?

Vierailija

hessu hopo! kirjoitti:Kyllä!<br />

<p />

<p />

<p />

Minä haluan tietää kuka se oli!!!!!!!!!!<br />

<p />

<p />

Miltä sinusta tuntuisi jos joku käyttäisi profiliasi ja teki tahalleen tyhmiä keskusteluja!<br />

<p />

<p />

<br />

Ja miksi minä tekisin Off-topic3?!

Kuka järkevä nyt tunnustaisi?:^)

Vierailija

Uskomatonta.Kukaan ei käytä toisen tunnuksia, ellei ne ole jäänyt esille.

Eli joku lähipiiristä lähinnä.

Olen seurannut asiaa ja olen sitä mieltä että yksi ja sama henkilö on asialla, kirjoitustyylistä ei voi erehtyä.Se että on tehty spämmejä ei ole syy alkaa korjaamaan tilannetta näin. Tämä topic on turha, toivon että tämä poistetaan.Tätä olet jo kysynyt off-topicissa, eikö se riittänyt?

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen nyt jo seurannut aika kauan näitä sinun tekemiäsi topiceja ja kirjoituksia ja olen tullut siihen tulokseen (kuten useimmat täällä), että se olet ollut sinä itse, joka olet ne topicit tehnyt eikä kukaan muu. Hyvähän se on muita syytellä profiilin käytöstä. Mikä tuo ihme-topic 2 nyt sitten on kun ensimmäinenkään kausi ei sujunut hyvin ja mainitsit ensimmäisessä ihme-visa topicissa seuraavasti

Hessu Hopo! kirjoitti ihme-visa topicissa: HUOMIO! ihme-visa 2,3,4 kausi tulee JOS tämä ihme-visa menestyy!

MUTTA jos se et ole ollut sinä niin se on ollut joku sinun perheestäsi tai kavereistasi.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Mr. hessu hopo! väitti jossain topicissa (muistaakseni old members-iäkkäämmät jäsenet) olevansa 22-vuotias. Luulisin, että 22-vuotias henkilö osaisi jo pitää omat salasanansa ihan omana tietonaan. No, ei hän edes ole 22...

Ja miten joku täällä Aku Ankan sivuilla olisi voinut tietää/arvata sinun salasanasi ja sähköpostiosoitteesi? Ei mitenkään, ellet ole tietoa kertonut.

Komppaan edellisiä kirjoittajia kaikessa.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Jos tiedät kuka se on ollut niin kerro se sitten, mutta tämä taisi olla jo 3 kerta kun ilmoitit samasta asiasta.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Täh?... Siis meinaako tää niinku sitä et joku ois menny ton Hessun salasanoilla plus muilla ja sit kirjotellu tänne kaikke typerää?:o

Vierailija

Kuka se oli ja jos se oli Aleksi MacAnkkahullu niin miten hän oikein sai sen salasanan ja sähköpostiosoitteen?

Vierailija

Voi herran jestas, pitiks tää taas kaivaa ylös? -.- :@ Olen edelleen sitä mieltä että Hessu Hopo itse on kirjoittanut turhia viestejä ja turhia topicceja, tajunnut miten tyhmiä ne olivat ja häntä hävetti, joten hän teki tän topicin. Toivon että tämä on tämän topicin viimeinen viesti ja ettei tätä enää nosteta.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat