Mitkä hahmot pitäisi heivata Aku Ankasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikki Hiiri, Pepi ja muut ei-ankkalinnalaiset minusta, niin tylsiä niiden tarinat... :I :L :h

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Matami Mimmi, Pepi ja jotkut muut tuommoiset sarjat, mitkä ovat ns. läjää... Mutta muuten Aku Ankka-lehdessä olevat tarinat ovat huippu hienoja.

Vierailija

Tri. Vanukas kirjoitti:Minun mielestäni Tupun,Hupun ja Lupun serkku Poppi.En todellakaan pidä hänestä.Tarinoissa joissa hän on veljenpoikien kanssa,kuvataan pojat pelkureiksi ja poppi kaiken aikaan saavaksi.Lisäksi hänellä on oma auto: Poppi-mobiili.Ihan kuin hän olisi joku supersankari,sillä kaarassa on kaiken maailman vempaimia.

Täysin samaa mieltä! En ikinä jaksa lukea Poppi-tarinoita... Muita turhia (tai niitä hahmoja joista en pidä) ovat tohtori Staattinen, Eka Vekara, Atominus jne. On paljon hahmoja joista en pidä tai ovat muuten tylsiä. Tuossa niistä muutama. On myös pari tosi ahdistavaa, tavallaan pelottavaa hahmoa, kuten Velmu Viirusilmä ja jotkut muut pahikset. :(

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

JO€ POIKA $INGAPOR€$TA kirjoitti:Mikki ja Pepi saisivat kyllä mielestäni jäädä.... Ennemminkin heivaisin pois Bernadòn Matami Mimmi -sarjat.

Olen samaa mieltä Joen kanssa. Matami Mimmi pitäisi heivata

Vierailija

Mitäs nyt Akkarista kauan olleita hahmoja pois heivaamaan? Onpahan monipuolisempi kaikkine hahmoineen. En minä nyt siis esimerkiksi Matami Mimmistä mitään välitä, saati sitten Hiawathasta tai Pepistä. Hiawathaa ei olekaan muuten näkynyt ties kuinka pitkään aikaan, eivätkä Matami ja Pepikään ole kovin yleisiä hahmoja Akkarissa.

Vierailija

Minun mielestäni Tupun,Hupun ja Lupun serkku Poppi.En todellakaan pidä hänestä.Tarinoissa joissa hän on veljenpoikien kanssa,kuvataan pojat pelkureiksi ja poppi kaiken aikaan saavaksi.Lisäksi hänellä on oma auto: Poppi-mobiili.Ihan kuin hän olisi joku supersankari,sillä kaarassa on kaiken maailman vempaimia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat