Kesäloma alkaa!!!!!!

Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Kesä alkaa kohta ja mitä aiotte tehdä kesällä?

Itse aion olla vaan kotona ja ehkä käydä jossain ulkomailla:):)

Kommentit (10)

Vierailija

Mä oon varmaan mökillä ja kotona.

Olen kyllä menossa Italiaan jonnekki Gardajärvelle vai mikä se nyt olikaan.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Se mitä teen kesälomalla riippuu paljon siitä, saanko kesätöitä. Jos en saa, niin paljon kotona vain olen. Viroon ilmeisesti ainakin mennään kesällä. Isä ja äiti menee ilmeisesti Prahaan kesäkuun lopussa, jolloin olen kotona vain pikkuveljeni kanssa, joka on 12 ja puoli vuotta. Silloin taidan olla tietokoneella enemmän kuin normaalisti :)

Vierailija

Kesälomalla aion mennä Lintsille.Kesätöistä en niin hirveästi tiedä.Voishan sitä kyl kokeilla...Kavereita aion ainakin tavata monta kertaa.

Vierailija

Mää käyn mummilassa ja mummulassa.Sit parikymppii jekkuja ehtii tehä viel noille luokka-inhokeille,opeille ja reksille.

Vierailija

Ja taas tuli tästä aiheesta yksi topic. Viime vuonna tästä aiheesta tuli noin suunnilleen viisitoista topiccia, meneeköhän raja tänävuonna rikki. Paitsi että vimevuonna ei edes tästä aiheesta topiccia saanut tehdä, eli nyt tulee varmasti enemmän topicceja - se muuten ei sitten ole hyvä asia.

Luultavasti viettelen kesälomaani kotona, isän luona Etelä-Suomessa, sitten mökillä ja mummolassa. Tänävuonna ei mennä ulkomaille, kun viimevuoden Austraalian reissu oli niin kamalan kallis.

Sami-96

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat