Esittele itsesi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

(Tämän teen, kun Wondy tälläistä ehdotti... :^D)

Elikkä. Täällä saa niin uudet kuin vanhatkin käyttäjät esitellä itsensä. Siis kertoa vaikka aatteitaan foorumista, ja siellä käymisestä. Näin saisi kaikki käyttäjät "tietoa" toisistaan. Tarkoitushan EI OLE KERTOA MITÄÄN KATUOSOITETTA. Vaan siis kerrotte omia aatteitanne foorumille tulosta, ja siitä mitenkä suhtaudutte täällä oloon. Pistänpä vielä esimerkin:

Uusi käyttäjä kirjoittaa: Hei, olen Uusi käyttäjä. Tulin tänne foorumille kun plää plää. Yritän kirjoittaa viesteistäni hyvin perusteltuja ja asiallisia, ettei tulisi huomauttelua. Sitten plä plä plää...

Toivottavasti nyt tajusin tämän Wondyn idean oikein. Hän voi sitten itse käydä jotain lisäämässä... ;^D

Ja minäkin vielä esittelen nyt itseni:

Minun esittelyni: Minut luultavimmin kaikki tietääkin. Olen kesäloman jälkeen alkanut ottaa foorumilla käynnin vakavasti. Siis olen spämmiä ja muuta turhuutta vastaan. Yritän parhaani mukaan opastaa käyttäjiä, jotka nyt opastusta tarvitsee. Jos huomaan turhia viestejä/topicceja, luultavimmin löydätte minut sieltä huomauttelemasta, ja selittämästä MIKSI sellaista viestiä/topiccia ei saisi tehdä. Koska siihenkin tarvitaan perustelut. Minun mielestäni kaikkeen mitä foorumille kirjoitatte, tarvitsee perustelut.

Ja jos tämä topic on nyt teidän mielestänne turha, niin perustelkaapa se! Jos siinä ei ole kunnon perustelua, topic ei ole turha. Silloin katson sen niin että ette osannut perustella, koska ei ole perusteluja. Koska topic ei ole turha.

Sami-96

//Wondy-edit 1.10.-11

Vapaata esittelyä itsestään, ei tarvitse liittyä tähän foorumiin tai sivustoon. Liian tarkat informaatiot kuitenkin pidetään luonnollisesti omana tietona.

Sivut

Kommentit (152)

Vierailija

No aika moni ehkä mutkin tuntee. Yritän täällä foorumilla neuvoa ja auttaa muita. En nyt kauhean tosissani ota tätä foorumilla olemista mutta yritän esim. Kaivelu-palvelulla auttaa muita topiccien nostamisessa.

Vierailija

Ja mua ei sitten tunne kukaan... Olen kenties huomannut sinut (Sami-96) aina jossain huomauttamassa. Ei se mua haittaa. Koska sanahan on vapaa, eiks vaan? Mä saatan ehkä joskus jäkättää pikkuasioista.. Huom. ehkä.

Vierailija

Ja mä en sitten tietenkään muistanut esitellä jollain lailla. En keksi mitään. Mut otan kantaa turhista keskusteluista! Musta on tyhmää, että tehdään noin satatuhatta keskusteluu suurinpiirtein samoista asioista! Ärsyttää. Ottakaa kantaa!

Vierailija

Tämähän on hauska topic!

Itse tulin tänne nettisivuille vuoden 2008 maaliskuussa nickillä Heta95, enkä silloin käynyt täällä foorumilla ollenkaan. Mutta tammikuussa en enään päässyt kyseisellä nickillä kirjautumaan tänne, mikä johtui sähköposti osoitteestani. Niimpä jouduin tehdä uuden, tämän nimittäin. Jo alussa aloin kirjoittaa kirjakielellä ja oikeinkirjoituksella. Ehkä tuli vähän spämmiä, mutta ei sitäkään enään näe.;D Otin tämän hieman liian vakasti, joten päätin kuukausi sitten ottaa vähän rennommin.^^) Huomauttelen yleensä turhiin topiceihin, ja kyllä minut on nipottajien joukkoon laskettu.;P Neuvon ja avitan täällä muita virtuaalisesti.

Vierailija

En ole kovin tunnettu tyyppi, johtunee käyttäjien paljoudesta. Kirjauduin tänne kesä- tai heinäuussa sen jälkeen, kun isosisko kirjautui. Kirjoittelin jo heti aluksi kirjakielellä, sitä on mukavampi lukea, nääs. Olen alkuaikoinani tehnyt melko... omituisia ja vähän tarpeettomiakin keskusteluja... Mutta älkää pelätkö, olen viisastunut niiltä ajoilta. : D En olekaan tehnytkään melkein 11 kuukauteen topiccia... *o* Ei ole aiheita tullut mieleen eikä oikein edes huvita tehdä niitä.

Eivät kaikki osaa tehdä "täydellisiä" ja "epä-turhia" topicceja, mutta pitäisi kuitenkin yrittää kirjoittaa jotain järkevää, mistä ei ole miljardia samaa topiccia. Sama koskee tietysti topicciin kirjoittavia, eli jos vaikka ei tiedä johonkin kysymykseen vastausta, niin ei sitten pidä mennä vastaamaan että "En tiedä." Olisi kaikilla kivempaa ja sitä rataa.

Vierailija

aina ku tuun akkarin sivuille,ni meen pulinat-osastolle. Aikasemmin kävin vaa pelaamassa, tai jotain, ku en osannu viel käyttää keskustelu-juttuja.Ja sit siel on ainaki yks kiva juttu:

No, jos joku on sanonu jotain epä-mielyttävää, mitä ei oo kiva lukee, (Esim. arvostellu jonku topiccia, tai mikä ikinä onkaa) Ni tykkään puolustaa topicin tekijöitä.

Vierailija

Itse kirjoitan eniten ehkä nettisivu- tai pulinatos-osioihin, olen kirjoittanut eniten ehkä "autotopicciin", itse kirjauduin jo ensimmäisenä päivänä tänne mutta unohdin salasanani tähän ja meseeni joten minun piti tehdä uusi käyttäjä. Alussa en ollut ollenkaan aktiivinen mutta tänä vuonna ryhdistyin ja pyrin nykyään tulemaan tänne joka päivä. Minun mielestäni olen melko asiallinen käyttäjä joka perustelee viestejäni. Olen kanssa jyrkästi spämmiä vastaan. Jos joku ihmettelee minun nimimerkkiäni niin voin sanoa että se on kutsumanimeni ja että jotenkin en huomannut että capsi oli päällä, joten nyt on tuollainen turhan huomionherättävä nimi:(

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Minäkin esittelen itseni. Olen siis puoliksi japanilainen 14-vuotias poika helsingistä ja olen tehnyt ääninäyttelijän töitä vuodesta 2003 eli puolet elämästäni.

Ja asiahan on, etten ole aivan uusi käyttäjä täällä, sillä rekisteröidyin tänne nickillä akuankka1313 jo sinä päivänä, kun Akkarin uudet nettisivut julkistettiin. Tunnuksen salasana vain muuttui sähköpostin vaihdoksen yhteydessä enkä enää päässyt tänne ;(

Tämän voorumin lisäksi käyn myös Ankkiksessa ja Viisukuppilassa.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Aloitan normaalilla perustiedolla. Olen siis vuoden 1999 helmikuun 5. päivä syntynyt Tapio. Asun aika pienellä paikkakunnalla Pohjois-pohjanmaalla, Ylivieskassa ja täällä omakotitalossa. Lemmikkinä on kissa, mutta tykkään myös monista koirista. Koulu menee ihan kohtuuhyvin. Ankkapiirtäjistä tykkään eniten katsoa Don Rosan, Carl Barksin ja Heymansin veljeksien piirtojälkeä.

Tykkään piirtämisestä ja maalaamisesta (haluaisin aikuisena mennä johonkin taideammattiin) sekä erilaisista liikuntalajeista, etupäässä tramppiksella pomppimisesta. Väreistä sininen ja turkoosi ovat kivoja. Huumorintaju on tärkeää olla ihmisessä. Lempiruokiin kuuluvat kiinalainen ruoka, broilerinugetit ym. broileriruoat. En tykkää ainakaan ahtaista paikoista, ruskeasta väristä ja pinaattikeitosta. Lista jatkuu vielä pitkään : D.

Minulla on suhteellisen pitkät, tummanruskeat hiukset ja siniset silmät. Olen pituudeltani lyhyt ja en menisi itseäni läskiksikään sanomaan.

Vierailija

Vai on täällä tälläinenkin topa, tehdääs esittely (ja monia varmaan kiinnostaa..)

- Etunimeni on (yllätys, yllätys) Joni, joka asuu Kouvolan rajamailla, pienellä alueella.

- Perheeseeni kuuluu (yllättäen) isä ja äiti ja sisko ja vielä yksi velikin ja elukoitakin löytyy, hevosista koiriin.

- Asun omakotitalossa (of course), ei ole seinän takaa huutavia naapureita, eli kajarit täysille.

- Don Rosa ja Carl Barks ovat minun lempipiirtäjiä, ja unelma olisi tuolla sählyn puolella, pelata korkealla tasolla.

- Matikka on valitettavasti aine, jossa olen haka, mutta ei äikkä eikä liikkakaan ole huono. - Tukkani on tälläinen jännä, sekoitus vaaleaa ja ruskeaa. Käyn Sarjiksessa ja parilla muullakin foorumilla, mutten ole vielä Facessa. Ja kakkuloita ei onneksi päässä ole.

Siinä nyt jotain...

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pohjalle mielikuvitukseton perustieto, siitähän on hyvä lähteä. Vielä jokusen kuukauden olen onnellisesti 19-vuotias, synnyin pimeänä sydäntalvena -92. Olen eläinrakas, lyhyt, ylioppilas, tyttö, koiranomistaja, kenkäfriikki, yöeläjä ja kukkahattutäti. Oikean nimeni kuulee miiteissä, halusi tai ei. En opiskele mitään, mutta tähän tulee joskus toivottavasti muutos.

Näytän maahisen ja mörön rakkauden tuotokselta solakan pitkästä (not) varrestani, ylipitkäksi päässeestä hiusmallistani tyyliä Tähkäpää ja tummanpuhuvasta olemuksestani johtuen. Vaikka tyylini on osin tylsistynyt, erottunen Teukka Taviksesta kuitenkin edelleen. Hyvässä vai pahassa, tämä on tietty asia erikseen. Ulkoisten tunto-/tavaramerkkien jatkoksi voisi fledan perään listata raatelukynnet (nähtävästi kompensoin lyhyyttäni erilaisilla pitkillä asioilla) ja silmänrajaukset, joiden selittäminen poikavoittoisella foorumilla olisi kaikille ajanhukkaa.

Luonnepuolen valottaminen on yllättävän haastavaa, mutta kuten miittiketjuissa olen kertonut, olen ujo arkajalka. Vähemmän arvostamiini luonteenpiirteisiin kuuluu myös lievä ruokarajoitteisuus (lue: toivoton nirso), mistä en ole ylpeä lain. Arvostan hyvää huumoria, yleissivistystä ja tasapuolisuutta, enkä voi sietää toivottoman minäminä-keskeisiä henkilöitä. Tykkään laadukkaista väittelyistä, hyvistä perusteluista ja asioiden tarkastelusta monilta kanteilla.

Luen horoskooppeja kuten sarjiksia, aamuisin netistä huvikseni. Kuvis on ainoa oikea harrastukseni, ja sen parissa olen viihtynyt vuodesta -98 lähtien. Rakastan nyörityksiä, kirjallisuudesta kauhu ja dekkarit ovat suosikkejani, inhoan alikulkutunneleita&hissejä enkä siedä leffapuolelta romanttisia komedioita tai koulumusikaaleja.

Vierailija

Nostetaas tämä topic eloon...

Noniin esittelen siis itseni:

Tietoja:

-Olen siis DuckThatNeverWas niminen käyttäjä joka tulee Don Rosan sarjasta "Olla kuin ei olisikaan" (eng: "Duck Who Never Was") Lyhenne: "DTNW"

-Oikealta nimeltäni olen (yllätys yllätys) Teemu!

-Olen 6:lla tällä hetkellä ja olen siis 12 vuotta

-Minulla on 2 isoveljee ja 2 isosiskoo

-Kissa nimeltä Misse ja koira Roni

-Haaveni on tulla argeologiksi tai biologistiksi

-Harrastan lukemista (eenkin tietokirjoja) ja täälä käymistä

-Asun Pälkäne nimisessä pikku kunnassa (Asuukohan kukaan muu ankisti täälä yksi meidän luokkalainen ainakin)

-Minun lempi ruokani on Lihapullat ja muusi (tällä hetkellä)

-Inhokki ruokani on manteli sei kala

-Minun parhaimmat kaverit täälä AA.fi:ssä on Simppu12, McSalama, t,h,l&r ja Nupu ankka sekä Markus Ankka

-Asun kerrostalossa

-Muita tietoja näkee profiilista

-Puhun ehk tamperee murretta vähä

-Minä en ole aivan blondi mutta tokkani on aika vaalea

-Mulla on 4 ystävää AA.fi:n ulkopuolella

-Lemppari aine koulussa on Fy-ke, bilsa, hissa ja tekninen

-Inhokkiaineet on äikkä, ussa, rättikässä ja enkku

-Pidän pääläni yleensä hupparii

-Osaan myös jonkin verran karatea

Ulkonäkö:

-Sinivihreet silmät

-melko vaalea tukka

-olen tällä hetkellä n. 145 cm. pitkä

-painan tällä hetkellä 32 kg.

Muuta en keksi.

"DTNW" :]

//tulen ehkä joskus vielä lisäämään tätä.

Ansku2001
Seuraa 
Liittynyt8.6.2011

Jaaha....

-Etu-ja toinen nimeni on Anna Maria

-Olen 10-tyttö by Helsinki

-Minulla on yksi isoveli

-Minulla on tasantarkkaan 0 kamua, paitsi jos luikurityypit lasketaan.

-Olen nelosella

-Yllätys yllätys, olen brunnette!

-En salli lissujen läsnäoloa.

-Vastustan turkkistarhausta

-Jos tunnet mut, älä lue loppuviestiä.

-Olen ihastunut.

-Minulla on myös ruyskeat silmät.

-Olen negatiivinen.

-Vaarini on ollut Linnan juhlissa.(Kuulemma, jos on vanhaan Savon Sanomiin uskominen)

-Olen menettänyt suurimman osan vasemmasta pikkurillinistäni pienenä, koska isoveljeni heitti minua kivellä.

-Opiskelen vapaaehtoisesti vaihtoehtokuvista ja saksaa.

-Siinä kaikki.

Vierailija

No, jospa kerron jotain itsestäni...

Elikkäs olen 12 vuotias tyttö Jyväskylästä. (En kerro nimeä!) Kavereita minulla on melko paljon, mutta läheisiä vain muutama. Harrastan piirtämistä, lukemistä, kirjoittamista ja karatea. Karaten aloitin viimevuonna, ja menen pian keltaisen ylemmän vyökokeeseen. (Pian ja pian...) Minua on sanottu mukavaksi ja huumorintajuiseksi, mikä lienee totta? Olen joskus myös hiukka tuittupäinen, mutta karaten myötä olen oppinut hillitsemään itseäni. Olen perheeni ainut lapsi eikä minulla ole mitään lemmikkia. (Siksi kai alituiseen ravaan katsomassa naapurin lemmikkisiiliä?)

Tästä alkaa sitten tylsistyttävä pölinä:

Synnyin 11. toukokuuta Jyväskylässä vuonna 1999. Lapsena minulla oli muistaakseni noin viisi hyvää kaveria, joista enää yksi on nykyään kamuni. Tai itseasiassa kaksi, koska eräs tyyppi, jonka kanssa olin muskarissa, on nykyään luokallani, mutta hän ei ole maailman luotettavin tyyppi... Pienenä asuin vanhempieni kanssa pienessä kerrostaloasunnossa, mutta täyttäessäni kuusi muutimme isompaan ja huomattavasti mukavempaan rivitaloasuntoon. Muuan senhetkinen ystävinä muutti myös perheineen naapuriimme, ja olemme edelleen ystäviä... Hän käy yöskin näillä sivuilla! Seitsemänvuotiaana aloitin koulun, joka on ärsyttävän lähellä kotiani. (Nään sen parvekkeelta! Mrr....) Siellä tutustuin moniin tyyppeihin, jotka tunnen edelleen. Eräs toinen naapurini muuten kiusasi minua, kun oli pieni, mutta tein hänelle asit selväksi... Kolmennella luokalla suurin osa luokkamme pojista siirtyi liikuntaluokalle, ja niimpä luokallemme tuli monta uutta TYTTÖÄ, ja siksi luokallamme on vieläkin 18 tyttöä ja kolme poikaa... (Sopii minulle!) Uuudessa poppoossa oli tosin vain kaksi henkilöä joihin tutustuin paremmin, ja toinen niistä on se aijemmin mainittu muskarintyyppi... Ihan kiva... Välillä. Nykyään olen siis kuudennella luokalla. Kummioppilaatkin olemme saaneet, mutta tietenkin minulle osui pariksi se muskarin tyttö, joka on itse asiassa nykyään ihan kiva... Mutta kummioppilaita on kolme, ja kun parini on kipeä, minulla on täysi työ houlehtia kaikista ja raahata niitä reppuselässä... Mutta söpöjä ovat, tyttöjä kaikki!

Ja tällä hetkellä olen ärsyttävässä nuhassa! Toivottavasti ei tule kuumetta!

-Kia K.

Ps. En tietenkään jaksanut kertoa ihan kaikkea... ;)

Vierailija

Jaa, no kaipa minäkin tänne jotain laitan.

Mistäs aloittaisin... No, ainkin sen voin aluksi mainita, että asun Helsingissä, ja täällä olen syntymästä asti asunut. Ja olen siis poika. Lemmikkejä on Marsu, Akvaario ja tietenkin Isoveli, joka on minua 2- vuotta vanhempi. Olen 15-v. ja synnyin Heinäkuussa. Eli olen 9. luokalla, ja vielä tämä vuosi pitäisi kestää poika luokkaa. Tulevaisuuden näkymät ovat melko selkeät, aion mennä Logistiikka- alalle ammattikouluun.

Luonteesta voisin sen verran sanoa, että olen kyllä aikamoinen arkajalka, etenkin vieraiden seurassa. En ole kovinkaan aggressiivinen (hmm... Enkö?). Ja minulla on todella kuiva huumori, jotain puujalka vitsejä. Taidan olla 11-v. Tasolla. : D

Tähän voisin vielä mainita, että syön melkein mitä vain syötävää paitsi kalaa ,koska olen sille allerginen (en enää kovinkaan paljoa). Ja syön kuin hevonen!

Luen välillä Aku Ankkaa ja niitä keräilen. No, mitäs vielä... Harrastan Parkouria, tai en nyt ihan jatkuvasti, mutta välillä "hypeskelen". Parkour on kirjaimellisesti seinille hyppimistä.

Mitä nyt ulkonäköön tulee, niin sellaiset 175 pitkä, vaalean ruskeat hiukset, ja muutenkin perusjuntin näköinen. Silmälasit (joita en usein käytä, saati koskaan ainakaan ihmisten ilmoilla. en siis väitä että lasiessa olisi mitään vikaa!)

Pidän ihmisistä jotka ovat huumorin tajuisia, järkeviä ja eivät ole itsekeskeisiä. Pukeutumisesta voisin mainita sen, että yleensä minulla on farkut tai gollege housut, ja ihan perushuppari. Eiköhän siinä ollut kaikki tärkein.

Tai oikeastaanhan tässä viestissä ei ollut mitään tärkeää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat