Kerro päivästäsi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tell for me about your day - Kopio.

Tämä on niin kuin nettipäiväkirja, (Törkeästi, kaikki saa lukea sinun päiväkirjan täällä ^^) jossa kerrot päivästäsi.

Minä kerron omastani:

Oli äitienpäivä - aamu. Heräsin jo varhain... Tai no, isä laittoi herätyskellon soimaan 7:45, koska hänellä oli kiireitä, mutta sammutin sen, ja aloin pukea, mutta nukahdin uudestaan. Heräsin toisen kerran kello 9:30 tai sinne päin. Äiti oli jo herännyt, 17 - vuotias siskoni nukkui edelleen, ajattelin että äitienpäivä oli pilalla, puin päälleni, otin äkkiä lahjapaketit ja juoksin tupaan, lauloin äidilleni onnittelulaulun, muttä hän oli hieman vihainen. Äiti oli nimittäin tekemässä jo lihakeittoa, aloin tekemään kahvia ja kattamaan pöytää. Kattaminen oli valmis, siskoni nukui edelleen, ja isä tuli kotiin. Huusin siskolle että tulisi nopeasti pöytään. Äiti lupasi tulla pöytään syömään minun tekemää kakkua. Sen jälkeen nostettiin lippu salkoon. Sitten menin kissojen kanssa kalaan, ja sen jälkeen syötiin päivällinen ja sitten menin koneelle kirjoittamaan akuankan sivuille.

Kommentit (3)

Vierailija

07:00,Heräsin koska oli aamu-harkat fcv:llä sit niitten jälkeen menin diskoksen aamu-jäille,ja sen jälkeen löhöilin sohvalla ja tulin koneelle.

Vierailija

heräsin kahdeksalta söin aamiaista menin kouluun tulin kotiin söin välipalaa menin koneelle olin kavereitten kaa söin päivällistä ja katsoin telkkari ja menin nukkumaan

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat