Ûber tylsät jutut #1

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis über tylsät jutut - osa 1.

Siis niinkun ihan über tylsin juttu, minkä ikinä oon kuullu.

Voit järjestää ihan itse ne sun jutut, mä käytän TOP 3 - hommaa:

1.Se on kiva - Koulussa, Siinä oli se, sana "se" on kiva.. Ymmärsitkö vitsiä, en mäkään

2. Sä muura - haiset - Koulussa, Joku siis muura - haisee. Surkee

3. Fin - fun - yhen pelin battle.netissä, kun sanoin olevani from fin(finland) niin joku juntti sano fun perään.

Kertokaa ite myös ;) Joitakin saattaa jopa naurattaa... -,-

Kommentit (14)

Vierailija

are_u_n00b? kirjoitti:

adz kirjoitti:Ei muuta ku lukemaan keskustelusääntöjä kaikki n00bit.

Kuka niitä tarvii???

no ne olisi hyvä lukea ja että osaisit käyttäytyä

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

are_u_n00b? kirjoitti:

adz kirjoitti:Ei muuta ku lukemaan keskustelusääntöjä kaikki n00bit.

Kuka niitä tarvii???

Ensinnäkin, huomautan ja autan vain, älä ota nokkiisi.

Sääntöjä tarvitsee foorumialueen mukavuuden säilyttämiseksi. Foorumit eivät ole spämmättäviksi tarkoitettu, tuplapostaukset ja triplapostaukset tms, joita sinäkin olet nyt tehnyt, eivät kuulu foorumille. Myöskin nuo liiat huutomerkit kannattaa ottaa pois. Myöskin mielipiteet täytyy perustella, ja isot alkukirjaimet helpottaisivat tekstin lukua.

-Akuhullu

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä, iso alkukirjain löytyi jo. :^D

Mutta; tätä keskustelua voisi jatkaa Off-topicin puolella, nyt on ihan Offiksi mennyt. Mitäs tuo "Minkä ikäsii ootte" liittyy tähän? Täällä piti sanoa "Ûber tylsiä juttuja" eikä puhua iästä... Ja, otsikkoonhan ei sitten mielellään sekoiteta montaa eri kieltä, ja myöskin se otsikko saisi olla mahdollisimman sujuva ja lyhyt, mutta kuitenkin ymmärrettävä.

Olen sen 12 täyttänyt, mutta foorumilla ei ikä ratkaise, vain kirjoitustaidot ovat tärkeitä.

Vierailija

Ikä ei kauheasti merkitse, täällä on monia vasta yhdeksänvuotiaita, jotka osaavat kirjoittaa asiallisesta ja osaavat kieliopin sekä perustelevat viestinsä.

Vierailija

Ai miten tää meni tänne "Kuseyt ja Visailut" - Osioon? No tää on niinkuin visailu. Teen sitten 10 viestin välein TOP 3 - listan, jossa on mun mielestä tylsimmät jutut ja epänaurattavimmat

Vierailija

are_u_n00b? kirjoitti:Ai miten tää meni tänne "Kuseyt ja Visailut" - Osioon? No tää on niinkuin visailu. Teen sitten 10 viestin välein TOP 3 - listan, jossa on mun mielestä tylsimmät jutut ja epänaurattavimmat

Joo joo, meni vähän kirjotus mokia, Kuseyt, ;) No, tarkotin "Kyselyt""

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Ikä ei kauheasti merkitse, täällä on monia vasta yhdeksänvuotiaita, jotka osaavat kirjoittaa asiallisesta ja osaavat kieliopin sekä perustelevat viestinsä.

niin mäki oon yheksän

Vierailija

mr.miro kirjoitti:

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Ikä ei kauheasti merkitse, täällä on monia vasta yhdeksänvuotiaita, jotka osaavat kirjoittaa asiallisesta ja osaavat kieliopin sekä perustelevat viestinsä.

niin mäki oon yheksän

juu, juu, olette jo läksyttäneet mua.. tarpeeksi, olen itse... 11-vuotias :'D eikä se paljoa ratkaisekkaan... Olen jo aikamoisessa pulassa, niin aattelin, että nää vois hautautuu pois, mutta sitten huomasin, että tänne kirjoitetaan ihan itsestääm ^^. Ei mun tarvitse koko ajan kyttäämässä olla, se oil tämän päivän läksyni... UPS! Läksyistä puheen ollen, tuota...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat