Minkä perusteella olet profiilinimesi kirjoittanut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen Guns N´ Roses:n.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mun lempihahmo on Hupu Ankka mutta ku se nimimerkki oli varattu ni piti laittaa Hupuli Ankka....

(yhyyyyyyyyy!!!!!)

Vierailija

Hmm.. Oon aina tykänny kierosta ja juonittelevasta naapuriaan vihaavasta Teppo Tulpusta niin otin sen nimen sitten vaan vaikka oonkin tyttö :)

Vierailija

Hmm... tuo olikin tosi hankala kysymys... varmaan siksi, koska halusin jotain erilaisempaa, ja... tai, no, tuo alaviiva - juttu on kyllä ihan perus (ei vaan täällä aku ankan nettisivuilla), niin että are you noob nii sitte dudet voi jäädä miettimään, että onx ne noboja xD se kysymyshän on tosi mielenkiintoinen ^^ ja varmaan naurattaa joitakin, paitsi totisia tyyppejää...

Vierailija

No,etunimeni on Antero,niin siitä tulee lyhenne Antsu,ja olen syntynyt vuonna 1995,niin tuleekin Antsu95,mutta oisin kyllä halunnut siitä ankkamaisemman nimen,esim.Hupu95,sillä Hupu on yksi lempihahmoistani.Onnistuukohan nimimerkin vaihto,tietääkö kukaan?

Vierailija

antsu95 kirjoitti:No,etunimeni on Antero,niin siitä tulee lyhenne Antsu,ja olen syntynyt vuonna 1995,niin tuleekin Antsu95,mutta oisin kyllä halunnut siitä ankkamaisemman nimen,esim.Hupu95,sillä Hupu on yksi lempihahmoistani.Onnistuukohan nimimerkin vaihto,tietääkö kukaan?

Tietääkseni se on joskus onnistunu, mutta ei enää.

Vierailija

Tämä tulee lempinimestäni, Werskusta. Tuo Wersku tulee nimestäni Vilmasta. Ja 93 tulee syntymävuodestani, eli se siis on 1993.

Vierailija

Hieman outo topic...:)

Oma profiilinimeni tulee lempinimestäni Elkusta (Elias) ja kun tein tämän profiilin olin yhdeksän vuotta. Elkku+9=Elkku9

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat