Paras kuulemasi vitsi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

eli kerro vaan paras kuulemasi vitsi. sorry jos tälläinen keskustelu on jo tehty

Kommentit (4)

Vierailija

Suomalainen Ruotsalainen ja Norjalainen olivat läkähdyksissään autio maalla ilman juomista. He löysivät uima altaan ja kysyivät sen omistajalta että oliko se kangastus. Omistaja vastasi että ei ole, mutta se on taika-allas. Aina kun sinne hyppää, niin täytyy huutaa ilmassa millä haluaa sen täyttyvän. Suomalainen hyppäsi ensin ja huusi: COCA KOLA! Sitten oli norjalaisen vuoro ja hän huusi: FANTA! Tuli ruotsalaisen vuoro. Hän liukastui ja huusi: PA**A! Jolla allas täyttyikin. :)

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

GNR. kirjoitti:Suomalainen Ruotsalainen ja Norjalainen olivat läkähdyksissään autio maalla ilman juomista. He löysivät uima altaan ja kysyivät sen omistajalta että oliko se kangastus. Omistaja vastasi että ei ole, mutta se on taika-allas. Aina kun sinne hyppää, niin täytyy huutaa ilmassa millä haluaa sen täyttyvän. Suomalainen hyppäsi ensin ja huusi: COCA KOLA! Sitten oli norjalaisen vuoro ja hän huusi: FANTA! Tuli ruotsalaisen vuoro. Hän liukastui ja huusi: PA**A! Jolla allas täyttyikin. :)

Tuo oli aika hyvä!

Mä laitan sen vitsin jonka sanoin parhaammaksi:

Suomalainen, Ruotsalainen ja Norjalainen oli lentokoneessa.

Lentokapteeni ilmoitti: Nyt pitää pudottaa painoa!

Suomalainen heitti oman matkalaukkunsa.

Ruotsalainen heitti hedelmäkorin.

Norjalainen heitti pommin.

Kun he laskeutuivat, Poika tuli itkien heidän luokseen Suomalainen sanoi: Miksi sinä itket?

Poika sanoi: Mulla tuli Matkalaukku päähän!

Ja nyt tuli tyttö myös itkien.

Ruotsalainen sanoi: Miksi sinä itket?

Tyttö sanoi: Koska mulla tuli Hedelmäkori päähän!

Ja sitten tuli poika nauramassa Norjalainen kysyi: Miksi sinä naurat?

Poika sanoi: Nokun kun mä pieraisin niin koko koulu räjähti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat