Onko aku ankan veljenpoikia enemmin kuin 4?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli ne neljä jotka tiiän on Tupu, Hupu, Lupu ja Rupu nii onks niit viel lisää?

Kommentit (13)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Oikeasti ne ovat kyllä Tupu, Hupu ja Lupu. Rupu on ilmeisesti jossakin yhdessä tarinassa ollut, mutta ei ole Akun sisarenpoika (ovat oikeasti siis sisarenpoikia, mutta se on suomennettu alunperin venjenpoika).<br />

<br />

Ps. toinen viestisi (pelkkä hymiö) oli aika turha.

Siis tosi turha!

Vierailija

Alma1998 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:Oikeasti ne ovat kyllä Tupu, Hupu ja Lupu. Rupu on ilmeisesti jossakin yhdessä tarinassa ollut, mutta ei ole Akun sisarenpoika (ovat oikeasti siis sisarenpoikia, mutta se on suomennettu alunperin venjenpoika).&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Siis tosi turha!

Pysykäähän aiheessa, kaverit.

Mielestäni ne 3 tuttua ankanpoikaa (Tupu, Hupu, Lupu) riittää mainiosti. Joskus ennen tietysti hahmojen vaatteiden VÄRITKIN saattoivat muuttua kuvasta toiseen. Nykyään ei onneksi olla enää niin huolimattomia. :D

Vierailija

djlordi kirjoitti:Oikeasti ne ovat kyllä Tupu, Hupu ja Lupu. Rupu on ilmeisesti jossakin yhdessä tarinassa ollut, mutta ei ole Akun sisarenpoika (ovat oikeasti siis sisarenpoikia, mutta se on suomennettu alunperin venjenpoika).

Ps. toinen viestisi (pelkkä hymiö) oli aika turha

Vierailija

Mandariina kirjoitti:Tämä asia on muistaakseni käsiteltiin jo eräässä keskustelu osiossa ja olen myös kommentoinut siihen. Elikkä piirtäjä on vanhigossa keksinyt Rupu-ankan ja nimen Rupu on keksinyt sarjakuvaharrastajat.

Tämä kyseinen piirtäjä, (mustaakseni Carl Barks) piirsi siis kerran vahingossa johonkin ruutuun neljännen pojan, jolle annettiin nimi Rupu. Sen jälkeen Rupu ei ole esiintynyt sarjoissa. Kolmosten äidillä Dellalla ei ole muita lapsia kuin Tupu, Hupu ja Lupu, eikä heillä ole serkkujakaan. Kuten kaikki tietävät, Akulla ei ole lapsia, ja Dellan miehen henkilöllisyyttä ei tunneta. Pojat tulivat Akun hoiviin alunperin sen takia, että he olivat villillä kaytöksellään aiheuttaneet vanhemmilleen hermoromahduksen ja nämä joutuivat sairaalaan...

Vierailija

kisumisu98 kirjoitti:Olen kuullut myös Jupusta. Vain kuullut,en tiedä onko perätöntä.

Joo mäkin olen kuullut Jupusta ,mutta en muista misää :)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Oikeasti ne ovat kyllä Tupu, Hupu ja Lupu. Rupu on ilmeisesti jossakin yhdessä tarinassa ollut, mutta ei ole Akun sisarenpoika (ovat oikeasti siis sisarenpoikia, mutta se on suomennettu alunperin venjenpoika).

Vierailija

djlordi kirjoitti:Oikeasti ne ovat kyllä Tupu, Hupu ja Lupu. Rupu on ilmeisesti jossakin yhdessä tarinassa ollut, mutta ei ole Akun sisarenpoika (ovat oikeasti siis sisarenpoikia, mutta se on suomennettu alunperin venjenpoika).<br />

<br />

Juu pikkusisko laitto ku olin vessas.

Vierailija

Tämä asia on muistaakseni käsiteltiin jo eräässä keskustelu osiossa ja olen myös kommentoinut siihen. Elikkä piirtäjä on vanhigossa keksinyt Rupu-ankan ja nimen Rupu on keksinyt sarjakuvaharrastajat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat