Virhepainos Aku Ankassa numero 20/09 ?!?!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli, onko jollain muulla sattunut uusimmassa Akkarissa hupsu kömmähdys; kansia on painettu ja nidottu samaan lehteen kaksi. Eli kun avaan kannen, alta tulee toinen kansi jonka alta alkaa sarjikset.

Onko kyseessä kaikille tullut virhe, vai tuliko se vain minulle? (Jos vain minulle niin hyvä juttu, lehdestä voi joskus tulla arvokas ;))

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

MAMMONA kirjoitti:

Karhukelmi kirjoitti:Eipä ole minullakaan... Lieköhän edes totta, vai onko aiheen aloittaja vain halunnut, että hänet huomattaisiin. No, mistä sitä nyt tietää, mutta ei ainakaan minulla ole ollut, eikä kenelläkään muullakaan tuntemallani ole tällaista tapahtunut.

Kyllä se on totisin totuus! Haluan tietää, mistä on kyse, en yrittänyt saada teidän ihmetystä, vaan halusin kertoa hauskan jutun. Eli en narraa, jos te epäilette. Mutta hyvä jos semmoisia on joskus muillekin tullut, etten ole erilainen :@<br />

<br />

Ja tuo Joutsenlalu... Aluksi luin aivojen korjaustoiminnolla joutsenlaulu, mutta kun te nyt huomautitte vurheestä niin piti katsoa lehteä uudelleen. Ja sieltä löyty :D

Minullakin taitaa olla itsekorjaavat aivot, kun en huomannut sitä virhettä otsikossa! Minä en ole muistaakseni koskaan saanut kaksikantista lehteä.

Vierailija

Yksittäistapauksesta on kyse, jos on kahdet kannet. Minulla on kaupasta ostettu vihko, jossa on kolmet kannet. Niistä kaksi ovat samanlaisia ja yksi erilainen.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Ei ollut minullakaan kaksia kansia. Mutta katsokaapa ensimmäisen tarinan otsikkoa: Sudenpentujen joutsenLALU. Pitäisi olla laulu. Aika hauska virhe siinäkin. :)

Vierailija

En ole aivan varma, mutta muistelisin, että minullakin jossain lehdessä olisi tuplakannet. En kuitenkaan muista varmasti, joten täytyypä tarkistaa asia. Yhdessä Akkarissa minulla on kaksi ekaa sivua jotakin ihmeen liukasta muovintapaista, ei normipaperia. Miksiköhän?

Adz kirjoitti:myös joskus jotain jäätelötuutteja on tuplapaperissa kaikki on siis inhimillistä masiina-aikaa.

Heh. Minullekkin on käynyt niin pari kertaa jäätelöautolta ostetuissa tuuteissa;)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Frodo95 kirjoitti: Yhdessä Akkarissa minulla on kaksi ekaa sivua jotakin ihmeen liukasta muovintapaista, ei normipaperia. Miksiköhän?

Minulla sama jossain lehdessä. Sellaistakin sattuu...:D

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Touhula kirjoitti:Ei ollut minullakaan kaksia kansia. Mutta katsokaapa ensimmäisen tarinan otsikkoa: Sudenpentujen joutsenLALU. Pitäisi olla laulu. Aika hauska virhe siinäkin. :)

Mäkin huomasin ton. Mä huomasin sen heti vaikka en katsonut Otsikkoa :D

Vierailija

Eipä minulla siinä ollut kuin yksi kansi. Painokoneet näyttävät joskus temppuilevan. Ja tuon otsikkovirheen huomasin heti kun avasin uuden Aku Ankan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat