Tuplanolla???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tietääkö joku että koska seuraava osa Tuplanollasta ilmestyy ja missä taskarissa? Jos joku tietää, niin viestiä tänne!!!

Silkki

Sivut

Kommentit (19)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Karhukelmi kirjoitti:Tuo sarjahan päättyi, mutta italiassa sarjalle on tehty jo yksiosainen jatko-osa, joka hyvällä tuurilla nähdään Suomessa vielä tämän vuoden puolella.

Tätä en tiennytkään, joten kiitokset infosta Karhukelmille!

Vierailija

Tuo sarjahan päättyi, mutta italiassa sarjalle on tehty jo yksiosainen jatko-osa, joka hyvällä tuurilla nähdään Suomessa vielä tämän vuoden puolella.

Vierailija

Luulen että Tuplanolla ei jatku viimeisessä osassa luki LOPPU.Jos Tuplanolla oisi jatkunut siinä varmaan lukisi (en muista monta osaa niitä tuli mutta esim=)kolmannen osan loppu.Voihan se olla että sarja vielä jatkuu...

Vierailija

Touhula kirjoitti:

Karhukelmi kirjoitti:Tuo sarjahan päättyi, mutta italiassa sarjalle on tehty jo yksiosainen jatko-osa, joka hyvällä tuurilla nähdään Suomessa vielä tämän vuoden puolella.

Tätä en tiennytkään, joten kiitokset infosta Karhukelmille!

Kiva tietää että Tuplanolla 2 tulee

Keräsin kaikki tupla nolla taskarit

Piti hankkii helmikuus Paluu karhuvuorelle:D

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Tuplanollista on jo keskusteltu, kannattaa kaivaa vanhoja topiceja esiin.

Minä en ainakaan tiedä, jatkuuko Tuplanolla. Mahdollisesti, ainakin loppu taisi jäädä avoimeksi viimeisessä osassa, ellen ihan väärin muista.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

okku kirjoitti:Kukahan oli se ylin johtaja tietääkö kukaan??

En ole varma siitä, mutta on pieni aavistus. Toivottavasti se jatko-osa sitten tulisi tänä vuonna. Onkos sen piirtänyt Cavazzano?

Vierailija

Touhula kirjoitti:Tuplanollista on jo keskusteltu, kannattaa kaivaa vanhoja topiceja esiin.<br />

<br />

Minä en ainakaan tiedä, jatkuuko Tuplanolla. Mahdollisesti, ainakin loppu taisi jäädä avoimeksi viimeisessä osassa, ellen ihan väärin muista.

niimpä

Vierailija

djlordi kirjoitti:

okku kirjoitti:Kukahan oli se ylin johtaja tietääkö kukaan??

En ole varma siitä, mutta on pieni aavistus. Toivottavasti se jatko-osa sitten tulisi tänä vuonna. Onkos sen piirtänyt Cavazzano?

Minulla taas on siitä niin suuri aavistus, että olen melkeinpä 1oo% varma siitä.

Vierailija

Jonkin verran voi päätellä Pääpomon käden väristä ja siitä, millä korkeudella tämän käsi oli.

Luulempa, että pääpomo on roope.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat