MITÄ TEMPPUJA OSAATTE TEHDÄ TRAMPOLIINILLA (JALOILLEEN)??????????????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä osaan esim:

Backflip

Backflip 180

backflip käsien kaa (puoli bäkkäri)

voltti

voltti 180

kierre voltti

voltti trampoliinilta maahan

arabi bäkkäri (kärrynpyörä bäkkäri)

käsivoltti

2 bäkkäriä (0 pomppua välissä)

2 volttia (0 pomppua välissä)

360 ja sitten bäkkäri

180 ja bäkkäri

HUOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!NE OLI VAAN MUUTAMIA!!!!!!

Kommentit (14)

Vierailija

Jättitrampalla osaan esim: etuperinvoltti, kierrevoltti, takaperinvoltti puolivoltti, voltti trampalta alas, voltteja kaksi tai kolme peräkkäin ilman välipomppuja... ym. muita kaikenlaisia temppuja.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Otsikkoa olisi voinut hioa vähän, ei caps lockia ainakaan, lisäksi se saisi olla vähän lyhyempi, kuten "Trampoliinitemput".

Janne95 kirjoitti: voltteja kaksi tai kolme peräkkäin ilman välipomppuja... lainaus] Eli teet voltin, ja tulet trampoliinin mattoon ja siitä uuden voltin ilman yhtä välihyppyä? Vai pyörit yhden ilmalennon aikana triplavoltin...?

Joo, itse osaan tehdä vain perusvoltin, sekä kierrevoltin 180 ja 360 asteella. Jostain syystä en uskalla kokeilla bäccäriä. Muutenkaan tänä kesänä ei todennäköisesti olemaan trampoliinia pihalla, sen kehikko vähän nääs hajosi. Jalakset irtoilee. Mutta hyvin se palveli muistaakseni 4-5 kesää. Yhtään jousta ei hajonnut. Kerran uusittiin se sininen reuna, mikä onkaan. Trampoliinin merkkiä en muista (ei mikään laatumerkki), halkaisija 4,2 metriä. Hyvä trampoliini se oli.

Minkä merkkisiä ja mallisia muilla?

Vierailija

Noh, ainakin voltin niskalleen...:)

Noh kyllähän se voltti joskus onnistuu, mutta en hirveästi hypi trampoliinilla, koska meillä ei sellaista ole. Parilla kaverilla kuitenkin on, ja siellä tulee joskus hypittyä...

Vierailija

Tarviiko tuossa otsikossa olla noin paljon kysymymerkkejä ja suluissa jaloilleen? Oothan sä alkanut Eemeli oppiin äidikieltä kun et enää spämmä sillei mut voisit käyttää pisteitä, ja välttää tuplapostausta.

Mä en varmaan osaa mitään.

Vierailija

Touhula kirjoitti:Eli teet voltin, ja tulet trampoliinin mattoon ja siitä uuden voltin ilman yhtä välihyppyä? Vai pyörit yhden ilmalennon aikana triplavoltin...?

Juu, eli hyppään, vedän voltin ja tuun trampan mattoon ja en hyppää välissä yhtään pomppua vaan vedän siitä suoraan toisen voltin. Ja ennätykseni on 3 peräkkäin(vaikeaa siksi koska vauhti meinaa loppua ;^))

Touhula kirjoitti:Minkä merkkisiä ja mallisia muilla?

Mulla on 4,3m halkaisijaltaan oleva jättitramppa ja merkkiä en muista.

Vierailija

Harvemmin tulee pompittua trampalla. Osaan varmaan tehdä tavallisen voltin, mutta en juuri mitään sen kummempaa. : D

Vierailija

Kyllähän meiltä jättiponnari (suomeksi jättitramppa) löytyy. : ) Osaan voltin ja kaikenlaisia muita temppuja, sellaisia itse keksimiä voltin tapaisia.

Ponnarin merkkiä en tiedä, mutta on se vähän yli 4m.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat