Autoviestimaraton: Kausi 1

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämä on siis perinteinen viestimaraton jossa aiheena ovat autot.

Henkilö kuka kertoo määrätystä aiheesta mahdollisimman pitkän viestin on voittaja. Toisilta netti sivuilta kopioiminen on kiellettyä. Jos tuomari (minä) saan selville että joku on kopioinut esim. Wikipediasta teksin, viestiä ei hyväksytä.

Elikkä minä olen tämä viestimaratonin tuomari.

Aiheena on Autojen historia.

t.vanha kunnon RELA

Sivut

Kommentit (31)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

adz kirjoitti:Maratonit on kaikki vapaata riistaa, ihan oikeesti.

Ihan tiedoksi, Viestimaraton on minulle kaikki kaikessa! Olen panostanut siihen tolkuttomasti! Yli puolen vuoden ajan! Olen kehittänyt siitä yhden aa.fi:n ja Ankkiksen suosituimmista topiceista. Sitten tulevat kopioijat. He luovat Viestimaratonin kolmessa minuutissa, eivät jaksa kirjoittaa edes kunnon sääntöjä. Niissä on "perinteiset" säännöt. Mitkä ne ovat? Ne olen kehittänyt minä ja nämä kopioivat ne suoraan. Viestimaraton on minulle esim. huomattavasti tärkeämpi kuin profiilini, akuankka.fi yms. Haluaisitko sinä, adz, että joku tekisi profiilin bdz tai Aku-adz ja kirjoittaisi sillä viestejä? Mieti sitä ja järkeile sitten kuinka isoa asia minulle on se, että Viestimaratonia kopioidaan.

Ihan tuli tippa linssiin tätä kirjoittaessa...

Vierailija

Asia ok Otto, what ever.Siis olen edelleen sitä mieltä että tehkää maratoneja ja kauseja ihan mitä vaan, vapaa maa on.Ittepä tiedän kuka on se joka asian aloittanu.(et kai väitä että kysyit puol vuotta sitte lupaa?):0

DJ Rela skrivas:Tää saatta olla turha viesti mutta Adz katso ''the next Formulaviestimaraton''iin. Sitten tiedät minkä takia EEMELIä käsketään rauhottuun ( EEMELIn nimimerkki on EEMELI1999)

Eikös se sieltäkin poistunu, ja tottahan tiedän että EEMELI on EEMELI1999

Varmaan syntymävuosi, ymmärrystä.Mutta aiheesta annatte kuittia ja niin pitää ollakin!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

adz kirjoitti:Maratonit on kaikki vapaata riistaa, ihan oikeesti.

Ihan tiedoksi, Viestimaraton on minulle kaikki kaikessa! Olen panostanut siihen tolkuttomasti! Yli puolen vuoden ajan! Olen kehittänyt siitä yhden aa.fi:n ja Ankkiksen suosituimmista topiceista. Sitten tulevat kopioijat. He luovat Viestimaratonin kolmessa minuutissa, eivät jaksa kirjoittaa edes kunnon sääntöjä. Niissä on "perinteiset" säännöt. Mitkä ne ovat? Ne olen kehittänyt minä ja nämä kopioivat ne suoraan. Viestimaraton on minulle esim. huomattavasti tärkeämpi kuin profiilini, akuankka.fi yms. Haluaisitko sinä, adz, että joku tekisi profiilin bdz tai Aku-adz ja kirjoittaisi sillä viestejä? Mieti sitä ja järkeile sitten kuinka isoa asia minulle on se, että Viestimaratonia kopioidaan.<br />

Ihan tuli tippa linssiin tätä kirjoittaessa...

Lohtua Salwer ymmärrän minä, suutuin kun aadeezet tuli ja käski kaikkia ottamaan saman profiilikuvan, minä siis ymmärrän kun tulee näitä erilaisia maratoneja niin vain yksi aito on ja se on sinun, ei saa hermostua!

Sokeakin näkee että sinä olet nähny sairaasti vaivaa maratontopiceihin!

Kaikki kunnia Salwerille.

Muistan kun Akuhullu teki jotain topicia hartaudella oikeen pitkästi kuulema sillä välin joku tuli ja hutaisi saman aiheen mutta ..karvalakki-versiona.

Arvaat että Akuhullua eh..suututti.

Sana maraton--on niin että siihen liittyy niin paljon eri aiheita.

Vierailija

Heh! En nyt sentään puolta vuotta kuluttanut aikaa luvan kysymiseen. Ensimmäisen (Ensimmäisen FVM-kauden) Formulaviestimaratonin tein jo viime syksynä.

Vierailija

adz kirjoitti:

<br />

DJ Rela skrivas:Tää saatta olla turha viesti mutta Adz katso ''the next Formulaviestimaraton''iin. Sitten tiedät minkä takia EEMELIä käsketään rauhottuun ( EEMELIn nimimerkki on EEMELI1999)<br />

<br />

Eikös se sieltäkin poistunu, ja tottahan tiedän että EEMELI on EEMELI1999<br />

Ei ole poistettu (vielä) tuota EEMELIn räyhäystä sieltä.

t. vanha kunnon RELA

Vierailija

EEMELI1999 kirjoitti:Pystyyks tääl lähettää yksityis viestejä

Ei pysty. ( EEMELI tuo viesti eikuulu tähän keskusteluun mitenkään)

t. vanha kunnon RELA

Vierailija

Minä taidan voittaa koska kukaan muu ei osallistu osallistukaa nyt sillä haluan vastusta muissa viestimaratoneissa en pärjää joten haluaisin tähän minulle vastusta.

Vierailija

EEMELI1999 kirjoitti:MITÄ TE HAUKUTTE MUN KAVERIA KIROSANA

En muuten haukkunut. Huomautin vain eräästä asiasta.

Vierailija

EEMELI sä voisit opetella käyttään capsiä sitä EI saa käyttää liikaa koska netissä se tarkoittaa huutamista.

Sori Salwer ei tulut ajateltua tarpeeksi tehdessä tätä viestimaratonia. :l Sorry Salwer! :D

t.vanha kunnon RELA

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

DJ Rela kirjoitti:

Sori Salwer ei tulut ajateltua tarpeeksi tehdessä tätä viestimaratonia. :l Sorry Salwer! :D<br />

Tällä kertaa saat kyllä anteeksi, jos noin pyysit:D. Oikeastaan voitaisiin tätä kokeilla viikon ajan. Jos toimii, niin voit jatkaa, jos ei niin sitten pistetään pillit pussiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat