Menestynein keskustelu!(Kannattaa käydä!)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Täällä sanotte mikä on sinun tekemä menestynein keskustelu.

Esim.

Minun menestynein keskustelu on Kirjoita varpailla!

Aloitetaan!

Sivut

Kommentit (68)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minun tekemistäni keskusteluista menestynein on ylivoimaisestikkin Historia-topic. Siinä on viestejä 418 tällä hetkellä.

Kaikista topiceista puolestaan, joita näillä sivuilla on, niistä kaikista suosituin on muistaakseni se "Hauska leikki (ei ehkä hauska mutta niin Ankkarockin tapaista. Heh heh)" Vai miten se nimi nyt menikään. Siinä on viestejä jo peräti yli 3400.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Mulla on tasoissa Haluaisitko olla...? ja Hauskin viesti-kisa[kausi 2]. Kummassakin on tällä hetkellä yhtä paljon viestejä. Outoa.

Vierailija

Olen luonut vain pari keksustelua joihin kyllä vastattiin usein ihan hyvin, mutta ne keskustelut eivät vain pysyneet kauan pinnalla.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tehdään Tarina! Jossa jo yli 530 viestiä. Mainittakoon, että sitä on matkittukin aika paljon, joka nostaa sen menestyneisyyttä;)(periaatteessa). Moni vähän vanhempi käyttäjä muistanee, kun joskus oli kymmeniä ja taas kymmeniä tarina-keskusteluja. Se oli kyllä hirveätä, kun keskustelu-sivusto täyttyi niillä keskusteleluilla. Mainittakoon myös, että joka keskustelu vie paljon tilaa foorumilla, ja kun tulee yhä lisää "turhia" keskusteluita, loppujen lopuksi sivustosta tulee hidas. Eli siis matkinta seis. Ps. vaikka matkinta onkin jo vähentynyt, on vieläkin aika paljon matkintaa, eli siis todella: matkinta seis.

Vierailija

Lainaus:
Re: RE:Menestynein keskustelu!(Kannattaa käydä!)

Rankku08 - 11.09.09 02:06 (ID 340764) Luulen että se on Simpsons-visa! ( 50 viestiä )

Minun keskusteluni eivät ole menestyneet kovin hyvin, mutta menestynein voisi ehkä olla "kasvissyönti". Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat