Kaikille ,jotka olette esiintynyt jossain esityksessä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen laulanut koulun esityksissä usein ja kerran soittanut kitaraa. Kun esitimme Bette Midlerin The Rosen, olin onnellinen niin kauan kunnes näin erään tyypin räpläävän puhelinta. Onko teille käynyt koskaan niin?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Tarkoitan sitä, että onko joku henkilö,jonka olisit toivonnut seuraavan tähtihetkeäsi vain tehnyt jotain muuta esim. kaverisi?

Vierailija

mä olen ollut koulun juhlissa ja kun me oltiin lomalla sellasessa lomakylässä ni siel sai laulaa karaokea. onneks ei ollut paljon yleisöö.

Vierailija

Olen laulanut yli sadan ihmisen edessä yksin tosi useasti. Karaokea tai sitten muuten vain. Ja Klarinettiakin olen soittanut yksin yleisön edessä, sekä koulun kanssa olen esiintynyt ERITTÄIN monesti. Vuoden aikana ainakin 10 kertaa. EkEnsimmäisestä luokasta lähtien. Eli soittanut rumpuja, pianoa, kitaraa, kanteletta... Musiikkiluokalla kun olen.((;

Mutta sitä mitä tässä piti kertoa, ei minulle ainakaan muistini mukaan ole sattunut...

Olen soittanut bongorumpuja (tai mitä lie rumpuja) koulun kevät/joulu näytöksissä, sekä myös esiintynyt muutamassa oman luokkamme näytöksissä.

Olemme myös levyttäneet erään oman luokamme näyttelemän näytöksen lauluja. Olin itse mukana viimeisessä laulussa.

Vierailija

Olen esiintunyt paljonkin, niin suurten kuin pientenkin yleisöjen edessä. Olen näytellyt, soittanut pianoa ja laulanut. Olen laulanut paljon serkkujeni häissä sekä koulun esityksessä (lyhyt soolo). Pianoa olen soittanut useita kertoja pienelle yleisölle (n. 10 henkeä). Esitimme koulun näytelmän viisi kertaa, joka kerralla oli 200-300 henkilöä seuraamassa ja olin suurimmassa osassa kohtauksissa. Rakastan esiintymistä, erityisesti laulamista. Yleensä en jännitä ollenkaan, mutta joskus jännitys iskee hassuissa paikoissa. Luin kirkossa tekstiä, ja sitä jännitin aivan kamalasti. Se oli hassua, sillä kirkossa oli vain 40 henkeä ja koulussamme on yli 300, enkä silloin ole jännittänyt ollenkaan.

Vierailija

PADII kirjoitti:Mulla on vähän ramppikuumetta joten olen vain ollut joulunäytelmässä lammas ja Ronja Ryövärintyttäressä sellainen maanalainen peikko, ruotsiksi "rumpnisse". Siinä kaikki:I

Luultavasti Kakkiainen. Me teimme myös siitä näytelmän luokassa.

Vierailija

Noo.. Olen esiintynyt koulun kevät-, joulu,- ja itsenäisyyspäiväjuhlissa. Luokkani kanssa olen laulanut, soittanut ja esittänyt pikku näytelmiä. Pieni esiintymisen jännittäminen on hyvästä. ;)

No, olin erikoisosassa koulun itsenäisyyspäiväjuhlassa, ja minulla oli paljon vuorosanoja eri vaiheissa esitystä. Jännitti kamalasti ja ihastukseni istui katsomossa. Äiti huomautti minulle myöhemmin, että se tyyppi oli haukotellut makeasti esityksen aikana. Olikohan se sitten tylsistymistä, vai väsymystä? En tiedä..:)

Mokasin kerran joulujuhlissa. Olin kolmosella juontamassa juhlaa kuudesluokkalaisen pojan kanssa. Kukaan muu ei varmaankaan tätä muista, mutta ryntäsin sitten siihen paikalleni kuuluttamaan ohjelmaa liian aikaisin. :( Olin myös esiintymässä ohjelmanumeroissa, joita muukin luokkani esitti. Kuulutin vain ohjelmaa liian aikaisin... Olin silloin kauhean järkyttynyt, kun olin mokannut, mutta ympärilläni oli kivoja kavereita, jotka lohduttivat minua.. :)

Ja rupesin nyt sitten kertomaan mokaamisistani.. Mistä tässä alunperin piti kertoa??? ;);):):D

Vierailija

Mulla on vähän ramppikuumetta joten olen vain ollut joulunäytelmässä lammas ja Ronja Ryövärintyttäressä sellainen maanalainen peikko, ruotsiksi "rumpnisse". Siinä kaikki:I

Vierailija

Heh heh! ;) Olen ollut alakoulun puolella monessa mukana! Ensimmäinen tähtihetkeni oli kevätjuhlanäytelmässämme, jonka saimme itse käsikirjoittaa. Olin mukamas niin koominen, ja eläytyvä :D Harmi vain, että loiset luokallamme, jotka eivät osallistuneet näytelmän tekoon, buuasivat meille kaikille vanhempien yms. yms. läsnäollessa. No, rehtori heitti heidät ulos salista. Aika typerää käytöstä! :Z

Vierailija

Viimeksi esiinnyin lukion bändini kanssa 3.12 Vaparissa, Kaarinassa. Nyt kun olen toisessa bändissä niin seuraava keikka on joskus keväällä :) Nyt olen myös poplaulu-kurssilla ja jos en väärin ymmärtänyt niin pitäisi esittää koululle Mariah Careyn Hero ja Dolly Partonin I Will Always Love You ..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat