Tupu, Hupu & Lupu... kuka on kuka?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko tekin huomanneet, että Tupun, Hupun & Lupun lakkien värit vaihtuvat? Kuka mielestänne kukin on?

Sivut

Kommentit (18)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Nykyään väritysvirheet ovat äärimmäisen harvinaisempia, verrattuna esim. 70-lukuun. Minä en ainakaan valita nykyisestä värityksestä. Kyllähän pojat saavat välillä keppostella vaihtamalla lakkeja.:)

Vierailija

Ärsyttää se joskus, kun lakkien värit vaihtuvat jo kesken tarinan. Muistan sen, että semmoinen "moka", että Lupu (punainen) piti köyttä paikoillaan. Seuraavassa kuvassa sen lakin väri oli vihreä eli Hupu. Aika ärsyttävää... :s

Vierailija

adz kirjoitti:Olen huomannut ja eniten ärsyttää värittäjien mokat, lakkien värit jopa saattaa vaihtua kesken tarinan... :@<br />

Mutta ylensä kai ne lakit menee näin että Tupulla on vihreä, Hupulla sininen ja Lupulla punainen. Joskus ollu myös keltasta lakkia, ei enää aikoihin näkynyt. Akuhan on ainoa joka tunnistaa ilman lakkia ankanpojat. :D

Eihän Tupulla vihreää lakkia ole!Hupulla on vihreä,Tupulla taas sininen!

Vierailija

No hupsis niin kyllä tarkoitinkin siis Tupu sininen Hupu vihreä ja Lupu punainen.Ennen oli myös se keltainen lakkikin.

___Aku Ankka___ kirjoitti:Se on aika ärsyttävää, mutta värittäjätkin ovat vain ihmisiä.

Voi se olla huolimattomuutta ja jopa laiskuutta värittäjät ei aina edes lue tarinoita.Sekin vaikuttaa lopputulokseen.

Vierailija

Olen huomannut ja eniten ärsyttää värittäjien mokat, lakkien värit jopa saattaa vaihtua kesken tarinan... :@

Mutta ylensä kai ne lakit menee näin että Tupulla on vihreä, Hupulla sininen ja Lupulla punainen. Joskus ollu myös keltasta lakkia, ei enää aikoihin näkynyt. Akuhan on ainoa joka tunnistaa ilman lakkia ankanpojat. :D

Vierailija

tupulla on sininen,lupulla punainen ja hupulla vihreä.

mutta joissakin

vanhoissa sarjoissa kaikilla oli punaiset.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Olen, välillä jos Tupu puhuu ja hänellä on punainen lakki, seuraavassa ruudussa lakki voi olla vaikka vihreä, ja tätä tapahtuu yllätävän usein. Se on aika ärsyttävää, mutta värittäjätkin ovat vain ihmisiä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Bubbleduck
Seuraa 
Liittynyt24.12.2014

Siis tämä nyt on oikea järjestys (järjestyksen saa helposti selville Ankronikka-sarjasta ja elokuvista)
Tupu = Sininen lakki
Hupu = Vihreä lakki
Lupu = Punainen lakki
Asia on nyt loppuun käsitelty, ketju lukkoon

Bu matn tarjima qilingan

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat