Ylös, Pöyän ääreen ja piirtämään!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nykyään Gallerian parhais kuvis ei oo ku tietokoneel tehtyi.

Miks semmosii ees kelpuutetaa sinne, kohta kukaa ei varmaan osaa ees tehä Akun lakkia! Vai miltä tuntus jos Aku Ankka-lehti olis tietsikal tehty?

Kommentit (7)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Donald-91 kirjoitti:Minä en ainakaan osaa tietokoneen Paint-piirrustusohjelmalla piirtää mitään kovin monimutkaista/ihmeellistä.

No en minäkään, mutta olen nähnyt esim. häkellyttävän upean Mona Lisan, joka on tehty Paintilla. Sitä ei voi käsittää, se on niin upea.

Donald-91 kirjoitti:Tämän topicin nimi/otsikko voisi olla vähän yksinkertaisempi ja samalla parempi, vaikka vain "Piirtäminen". Eikö vain?

...josta taitaa olla jo topic. Tämän topan hyödyllisyysprosentti alkanee olla jo selvä.

Vierailija

Eiväthän ne Gallun parhaat ole tietokoneella piirrettyjä. Ne on vain väritetty tietokoneella (siis ainakin osa). Olen itsekkin värittänyt tietsikalla melkein kaikki piirrokseni.

Paintilla saa tosiaan ihan mielettömän & järjettömän hienoja kuvia aikaiseksi - jos sattuu olemaan mega hyvä käyttämään sitä. Kiinnostus heräsi ja kävin katsomassa sen paint-Mona Lisan. Olin hypätä housuistani, kun näin sen. Älyttömän taitava piirtäjä.

Vierailija

No ei ne kaikki ole tietsikoilla tehtyjä, mun työt ei ainakaan ole, vapaalla kädellä tehty kaikki.

antsu95 mee sinne Galleriaan lukemaan ohjeita, mä piirsin paprulle otin kuvan ja liitin koneelle ja lähetin sieltäkautta Galleriaan.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse asiassa tietsikalla voi piirtää aivan uskomattomia taideteoksia. Pelkällä Paintilla saa osaavissa käsissä sellaista jälkeä aikaan, ettei ikinä uskoisi. (Katsokaa vaikka YouTubesta, sieltä löytyy vaikka millaisia taidonnäytteitä.) Lisäksi erilaiset kuvanmuokkausohjelmat mahdollistavat jo huomattavasti monipuolisempaa piirtämistä, puhumattakaan piirtopöydistä. Ei siis kannata vetää mitään johtopäätöstä, että tietsikalla tehty -> surkea.

Ei sillä, että itsekään liputtaisin Paintilla kahdessa minuutissa sutaistujen töiden puolesta. Olen enemmän perinteisen piirustuksen/maalauksen kannalla, mutta ymmärrän myös hyvin toteutettujen tietokonetöiden päälle.

Vierailija

Itse en tykkää piirtää koneella, ja en ole siinä edes hyvä, joten turvaudun ihan normi käsinpiirtämiseen. Tosin jos omistaisin skannerin, voisin värittää kuviani koneella. Mutta kun ei ole kuin tavallinen tulostin...

Ps. Tänään juuri lähetin tekemäni työn Galleriaan, ja sieltä se löytyykin jo:)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

_wonderlust_ kirjoitti:Itse asiassa tietsikalla voi piirtää aivan uskomattomia taideteoksia. Pelkällä Paintilla saa osaavissa käsissä sellaista jälkeä aikaan, ettei ikinä uskoisi. (Katsokaa vaikka YouTubesta, sieltä löytyy vaikka millaisia taidonnäytteitä.) Lisäksi erilaiset kuvanmuokkausohjelmat mahdollistavat jo huomattavasti monipuolisempaa piirtämistä, puhumattakaan piirtopöydistä. Ei siis kannata vetää mitään johtopäätöstä, että tietsikalla tehty -&gt; surkea. <br />

Ei sillä, että itsekään liputtaisin Paintilla kahdessa minuutissa sutaistujen töiden puolesta. Olen enemmän perinteisen piirustuksen/maalauksen kannalla, mutta ymmärrän myös hyvin toteutettujen tietokonetöiden päälle.

Minä en ainakaan osaa tietokoneen Paint-piirrustusohjelmalla piirtää mitään kovin monimutkaista/ihmeellistä. Monimutkaisista nyt esimerkkinä vaikka Valko-Venäjän lipun vasenreuna tai sitten joku Sri Lankan lipun leijona. Jos ei tiedä minkälainen on Sri Lankan lippu, se löytyy Googlen kuvahaulla, hakusanalla "Sri Lankan lippu". Sama juttu Valko-Venäjän lipun kohdalla, lainausmerkkeihin vain Sri Lankan tilalle "Valko-Venäjän".

Mutta sitten vapaalla kädellä osaan jonkunverran paremmin piirtää tietenkin.

Tämän topicin nimi/otsikko voisi olla vähän yksinkertaisempi ja samalla parempi, vaikka vain "Piirtäminen". Eikö vain?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat