Teinit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tykkäätkö teineistä mä tykkään

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Miksi teinit luokitellaan jotenkin omaksi ihmisryhmäksi joista tykätään ja joista ei. Teinit ovat normaaleja ihmisiä ja heiksi luokitellaan 13-19 vuotiaat. Itsekin olen puolen vuoden päästä "teini-ikäinen" eikä siinä ole mitään erilaista. Ei voida kysyä tykkäätkö teineistä, sillä teinit ovat niin iso ja keskenään erilainen ikäluokka. Ja kysymykseen vastaan: Kyllä, joistain tykkään ja joistain en.

Vierailija

mä oon teini ja ite en oikee sitä sanois kivaks jutuks. murrosikä pahimmillaan ja mielipiteet muuttuu jatkuvasti on päänsärkyy ja huonoo-oloo ja tuppaa tekee kaikkee tyhmää.. teininä oleminen on ihan hauskaa sillo o paljo kavereit jne mut ei siin kyl mitää erikoist oo.:) ite tykkään kaikist teineist:);) tais mennä väh keskustelun ulkuolelle mun jutut mut kuha puhelen xD

Vierailija

Teini olen ja teineistä tykkään.

JOS ET KEKSI HYVÄÄ AIHETTA, Älä tee ollenkaan!!!

Se tukkii sivuston:@ :Z (6) (h)

Vierailija

Oikein kirjoitus! Se on Tainnut päästä unohtumaan!

Siis tarkoitin häntä joka oli tehnyt tämän topiccin... Ja Jos et keksi hyvää aihettta älä tee ollenkaan!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
neiti Magia: Oikein kirjoitus! Se on Tainnut päästä unohtumaan!

Siis tarkoitin häntä joka oli tehnyt tämän topiccin... Ja Jos et keksi hyvää aihettta älä tee ollenkaan!

Kun nyt kerta tälle linjalle lähdettiin, niin jatketaan sitten. Oikeinkirjoitus on yhdyssana, "tainnut" pitäisi kirjoittaa pienellä, ennen joka-sanaa puuttuu pilkku, taitaapi moinen puuttua muualtakin.. Pilkunviilaus on taitolaji.

Miksi nostit tämän topicin? Kuten itsekin totesit, se ei ole tasoltaan hääppöinen, mutta se oli uponnut jo pitkän matkaa. Nostit sen vain toistaaksesi samaa mitä muutkin ja nyt se on taas etusivulla? En ymmärrä.

Vierailija

En vois sanoo "teinejä" typeriks tai muuta, oonhan sellanen itekki!

Mutta jotku teinit on rasittavia, varsinki sellaset jotka käyttää sanoja ihQ ja daa ja kikattaa hervottomasti jossain konserteissa eikä arvosta muita. (kikatus ja ihQ ja daa -sanat koskee vaan tyttöjä)

Sellaset on kaikkein rasittavimpia.

Älkää siis te ikinä ruvekko sellasiks, koska senki voi estää. Teinit ajattelee vaan itteään ja luulee, että maailma pyörii niitten ympärillä!

Nimimerkillä Teinejä vastaan

Ottakaa kantaa!

Vierailija

Minä en kanssa pidä teineistä. Teinit juo hirveästi kaikkia huumeita ja polttaa tupakkaa. En siedä semmoista käytöstä! Vihaan teinejä!!!

Vierailija

Kiitos kannatuksestas Juppe-setä!

Mä oon teini (13 v.), mut ei mulla tulis mieleenkään koskea huumeisiin, tupakkaan, nuuskaan, alkoholiin tai mihinkään muuhunkaan. Enkä aio koskaan koskeakkaan!

Vierailija

Onhan tottakai teininä olemisessa hvätki puolensa! Sillon saa enemmän vapauksia (vastuuta tulee samalla), voi alkaa seurustelemaan jonku kivan pojan/tytön kaa ja kaikkea muuta. : D

Vierailija

Lainaus:
Re: Teinit

Kiiranna - 29.12.09 03:53 (ID 427973)

En vois sanoo "teinejä" typeriks tai muuta, oonhan sellanen itekki!

Mutta jotku teinit on rasittavia, varsinki sellaset jotka käyttää sanoja ihQ ja daa ja kikattaa hervottomasti jossain konserteissa eikä arvosta muita. (kikatus ja ihQ ja daa -sanat koskee vaan tyttöjä)

Sellaset on kaikkein rasittavimpia.

Älkää siis te ikinä ruvekko sellasiks, koska senki voi estää. Teinit ajattelee vaan itteään ja luulee, että maailma pyörii niitten ympärillä!

Nimimerkillä Teinejä vastaan

Ottakaa kantaa!

oot oikeessa kiiranna

Vierailija

Ei tarvitsisi jokaikisestä omasta pikku aiheestaan juttua tehdä. Tämäkin on turhasta päästä.

Itse olen teini kolmen vuoden päästä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Teinit

Juppe-setä - 29.12.09 04:06 (ID 427984)

Minä en kanssa pidä teineistä. Teinit juo hirveästi kaikkia huumeita ja polttaa tupakkaa. En siedä semmoista käytöstä! Vihaan teinejä!!!

siis jos joku on tollanen, ei se tarkoita kaikki olisivat tuollaisia. ite oon teini, ja vaikka mielipiteet muuttuu jatkuvasti, en mä ainakaan aijo koskaan tehä mitään tollast.

Vierailija

Lainaus:
Re: Teinit

Kiiranna - 29.12.09 04:16 (ID 427995)

Onhan tottakai teininä olemisessa hvätki puolensa! Sillon saa enemmän vapauksia (vastuuta tulee samalla), voi alkaa seurustelemaan jonku kivan pojan/tytön kaa ja kaikkea muuta. : D

oon samaa mielt!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat