Huvipuistot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hei! Missä huvipuistoissa olet käynyt ja mikä oli siellä kivoin/huonoin/pelottavin laite? Jos olt käynyt monissa huvipustoissa mikä on paras? Suositteletko sitä niille ketkä eivät ole olleet siellä?

Olen ollut ainoastaan Linnanmäellä. Kivoin laite oli tulireki,huonoin viinkikilaiva(silti perinteinen) pelottavin ylivoimaisesti kammokuja. Suunnilleen kaikki ovat varmaan käyneet siellä. Onko kukaan käynyt harvinaisemmissa huvipuistoissa kuten Poverparkissa. Myös ulkomaalaisista huvipuistoista saa puhua!

Kommentit (8)

Vierailija

Olen käynyt särkänniemessä.Kivoimmat olivat:Wawe svinger,tukkijoki,koskiseikkailu ja Take off.En käynyt huonoissa laitteissa.Haluaisin mennä tyrskyyn,se kun on uusi ja kuulemma kiva.En käynyt pelottavissa(eivät ne mielestäni olleet pelottavia.Myös metkula oli kiva.Särkänniemestä löytyy vauhtia ja rauhallista menoa,eli sinne voi mennä vaikka ei pitäisi kovin paljon vauhdista.

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Vaasa Landiassa olen käynyt, parhain laite Tukkijoki! (Siellä tulee vähän märäksi :( ) . Se joku Viikinkilaiva oli aika pelottava kun se meni niin korkealle. :S Siellä on vielä joku Joululaite. (Jos on vielä siellä. -.- )

Vierailija

Powerpark on mielestäni paras huvipuisto. Siellä pääsee todella moneen laitteeseen vaikka ei olisi 140cm. Mutta en susittele lähtöä jos olet alle 130cm silloin ei pääse oikein mihinkään laitteeseen paitsi joihinkin tylsiin. Siellä oli vuoristorata nimeltä Cobra. Se oli pohjoismaiden ainoa vuoristorata jossa voltit ja korkkiruuvit mennään myös takaperin.(aika moista kieputusta oli) Joten suosittelen yli 130 senttisille hurjapäille Powerparkkia. Toiseksi paras on ehdottomasti Särkänniemi. Sielä paras laite on ehdottomasti Korkkiruuvi. Wasalandiassa on mielestäni liikaa ¨pikkuvauvojen¨ laitteita joten se ei ole minun mielestäni kovinkaan hyvä huvipuisto.

t. vanha kunnon RELA

Vierailija

Olen käynyt vain Särkänniemessä. Olen ollut Hurricanessa, Half Pipessä, Tornadossa, Trombissa (aivan kauhea laite, oksennus melkein tuli), Jet Starissa, Korkkiruuvissa, Take Offissa, Viikinkilaivassa ja Tukkijoessa.

Kivoin niistä oli Take Off. Huonoin, tai oikeastaan epämiellyttävin laite oli Trombi. Pelottavin laite oli ehkä tuo Tornado, tai Half Pipe, en osaa sanoa.

Vierailija

Powerpark ja särkänniemi on parhaimmat huvipuistot joissa olen käynyt. Powerparkissa lempilaitteeni oli Cobra (Miten se nyt kirjoitetaankaan) Kun taas särkänniemessä Tornado ja Half pipe.

Vierailija

Oon käynyt tykkimäellä, vaasalandiassa ja jukujukumaassa (lasketaanko). Tykkimäeltä paras on varmaan trombi tai star flyer. Huonoin on kummitusjuna, koska se on tylsä eikä lainkaan pelottava...no juu, nuoremmille se voi olla jännittävä/pelottava, mutta kuitenkin

//24.7.2011: Näissä jatketaan:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/10713/mika_on_hur...

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/23141/huvipuistot...

~Hidis

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat