Polkupyörät!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis täällä voi keskustella mitä vain pyöriin liittyvää kuten pyörän merkeistä, malleista ja varusteista eikä pelkästään niistä vaan ihan mistä vain pyöriin liittyvästä. Eikä tällaista ole vielä tai jos on niin se on todella alhaalla sillä uusimpien 30:n sivun sisällä ei ainakaan ole. Mutta valittakaa jos on valittamista. Sitten asiaan:

Minulla on Yosemite High Sierra 21-vaihteinen täysijousitettu pyörä sellaisia samanlaisia on meidän koulussa 3 jos minun pyörääni ei lasketa ja kaverillani on Yosemite Hawkeye jossa on samanlainen 21-vaihteinen vaihteisto ja hänen pikkuveljellään on Yosemite Fire 3-vaihteinen täysijousitettu pyörä ja hänelle ostetaan myöhemmin Yosemite Hawk joka on pienempi versio Hawkeyestä. Edellinen pyöräni oli Sarda Storm jossa oli ajotietokone pääsin sillä mummolan kujalla 30,1 km/h. Kertokaa siis jotain tuontapaista eli omista tai tuttavienne pyörista ja varusteista.

Sivut

Kommentit (165)

Vierailija

Minunkin vanhaa pyörää ihmeteltiin miksi se on niin pieni ja uusikin on muihin verrattuna aika pieni sillä silloin kun minulla oli 20 tuumainen kaverillani oli 24 sitten minulle ostettiin 24 ja koulussa näin että kaverilla oli uusi 26 pyörä että minulla menee vähän hitaamin tuo homma mutta minä olenkin hieman muita pienikokoisenpi.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:Minulla on samanlainen projekti tämän kanssa kuin Wondyllä. Eilen purin sen alkutekijöihinsä, ja isältä tullesani sunnuntaina ajattelin siitä vanhan maalin hioa pois, ja sitten maalata sen. Ajattelin siitä tumman harmaata, niin ei herätä niin paljoa huomiota. :^D

Hienoa, jollakulla on kunnon pyörä! Modernit levyjarrujousitukset kuuseen, vanhaa laatua sen olla pitää! Mä ajattelin pistää isäni kaikkiin ikäviin ja vaikeisiin hommiin, kuten pyörän purkamiseen. Ehkä on parempi, etten minä räjäytä sitä:'D Maalauksen suunnitteleminen on kyllä vaikeaa.. Joku Harley Davidson -teksti voisi olla aika päheä siinä vanhassa fillarissa: D Ihan pyörän edessä, ohjaustangon alla, on metallinen Nopsan vaakunalta näyttävä merkki: iso N-kirjain ja sen yläpuolella ikään kuin "nauha", jossa lukee Nopsa. Ajattelin vaatimattomana miehenä pistää näihin oman nimikirjaimeni ja nimeni; )

Vierailija

Mulla on tällä hetkellä Yosemiten Silver Fox. Täysjousitettu 21 vaihteinen maastopyörä, sekä 16 tuumanen Wanha BMX jossa lukee: Made In Thecosslovakia, sitä maata ei edes enää ole.

Vierailija

ankkaetsivä kirjoitti:Tunturi Bomber<br />

<br />

Vuosimalli: 2006(luulisin)<br />

Väri: Sininen<br />

Koko: keskinkertainen<br />

Soittokello: on<br />

Valot(kiinteät): ei ole<br />

Valot(saa irti, saa kiinni): 2 kpl<br />

Heijastimet: 8 kpl(pyörissä 2, ojaustangossa 1, polkimissa yht. 4, satulan tangossa 1)<br />

Käsijarru: on<br />

Jalkajarru: on<br />

Muuta: ostettu joskus kesällä 2006, tai 2007(en muista tarkkaan) Vammalan(nykyisen Sastamalan)seudulta. Takalokasuoja rikki(on paikallaan, mutta on lähes halki leveyssuunnassa. Tuleva varapyörä, kun saan ensi kesänä(ainakin niin on sanottu) uuden pyörän, tämänhetkisestä varapyörästä tulee varapyöränvarapyörä. Nykyinen varapyörä on tällä hetkellä eskariikäisen pikkusiskoni käytössä, kun hänen pyörästään on muistaakseni kumi puhki. Nuoremman pikkusiskoni (vajaa 2 vuotta)tuleva ensimmäinen pyörä on luultavasti tällä hetkellä autotallin vintillä säilytettävä kolmipyörä, joka on kunnossa, mutta sitä on raskas polkea, onkohan siinä sittenkin jotain vikaa??? Hupsista, tulikin pitkä viesti:D:D:D.

Kaverillanikin on samanlainen pyörä.

Vierailija

Yosemiten pyöriä en nyt niinkään kehuisi, kun biilteemän kamaa on :D.

Keuliminen uudella pyörällä onnistuu jo joten kuten pari metriä, en oikein ole harjoitellut.

Shimanon hydrauliset levyjarrut ovat kyllä aivan mahtavat, pyörä menee lukkoon ilman mitään vaivaa ja mitä parasta sen saa myös menemättä lukkoon, jolloin renkaat(jotka myös ovat mahtavat) eivät kulu niin paljon. Etu jarrun kun pistäis kovassa vauhdissa pohjaa, lentäis vermaan kaksoisvoltin renkailleen (tai sitte ei iha).

Kovassa käytössä pyörä ainakin on, joka päivä kouluun ja takas ja vapaa ajalla kun ehtii.

Vaihdetut iskaritkaan eivät vuoda, ja sattuneesta syystä ovat jäykemmätkin.

Vierailija

cresentin pyörä jossa etujousitus 7 vaihdetta 1v vanha kässärit se on väriltään musta

on mulla myös mini pyörä jolla vetää keuliessa melkein selälleen!

osaan tehdä linkkua hyppyreistä.

Vierailija

Minun pyöräni on Yosemite joten mielestäni yosemite on paras. Kaverillani muuten on nimenomaan se Silver Fox hyvä pyörä ja hänellä ainakin on kestänyt kuten minulla ja kavereillani Yosemitet yleensäkkin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pyörässäni on 6 vaihdetta ja taitaa olla Nopsa nimeltään. Olen omistanut joskus myös Ferrari nimisen pyörän, jossa vaihteitakin taisi olla enemmän. Täällä oli eilen pyöräilypäivä ja isäni polki 110 kilometriä, itse en jaksanut lähteä, kun oli huono keli eilen.

Vierailija

Multa löytyy ihan tavallinen Nopsa kaupunkipyörä, jonka runko on maalattu tummanpunaisella värillä. Pyörä ei niinkään ole erikoisen näköinen, mutta kuitenkin hyvä perus pyörä ilman kaikkie lisävarusteita. Pyörästä löytyy kolme perus vaihdetta, joista käytän eniten kakkosta.

Vierailija

ape kirjoitti:Minun pyörässäni ( vanhassa joka on nykyään pikkuveljen vanha ) on pärisytin joka on hieman rikki ja kuulostaa rikkinäiseltä mopolta ääni ei ole mikään kaunis: Pröö hhhh prrrrrrrrr prprpr hhhh...Eipä muuten ole enää pärisytintä. Nakkasin Himputtiin kaikki vialliset osat. Käsijarrusta oli otettu vaijeri pois koska se oli muistaakseni katkennut :d. Käsijarrukahava otettiin nyt myös pois sekä jarrupalat. Otimme pois myös kellon joka oli yllätys, yllätys rikki. Otimme lisäksi vanhan lampunpaikan pois. Aioimme hakea mummolasta pärisyttimen tilalle oikean ja alkuperäisen kahvan. Mutta se ei ollut siellä (6). Kaiken lisäksi aioimme ottaa kahvat sitten molemmat kolmipyörästä :d mutta toinen ei suostunut lähtemään irti (6) (6). Päätimme ostaa ne Biltemasta. Ostamme niiden lisäksi myös uuden satulan. Edellinen on kyllä kunnossa mutta tuleepahan paremmat kyydit. Huomenna siis kohti lähintä Biltemaa. // Ja nyt sitten on Biltemareissu ohi. Tai, no onhan ollut jo kauan aikaa mutta nyt vasta kirjoitan siitä. Pyörään ostettiin sittenkin vain uudet kahvat ja töötti. Sellainen josta puristetaan jaa kuuluu tööt. Eipä muuten mitään uutta pyöriin liittyvää

Ai niin, Otetaanko äänestys että kumpi pyöriin liittyvä asia on parenpi? Se loppuu viikon päästä eli ensi Maanantaina Klo 10 : 58. Eli BILTEMA VS Joku muu mistä ostetaan pyöriä.

Itse annan ääneni Biltemalle eli tällä hetkellä tulokset ovat :

Biltema: 1 :) jee!

Joku muu: 0

Tästä voi tulla tiukkaa. Mutta, tiedän että jotkut eivät missään nimessä alennu ostamaan mitään Biltemasta. Eihän Bilteman pyörissä ole mitään eroa verrattuna muihin pyöriin. Paitsi Biltema merkit. Nekö niitä jotka haukkuvat Biltemaa nekö niitä haittaavat. Minun näkemykseni on että ne ovat aivan yhtä hyviä pyöriä kuin muutkin.

Muuten tiesittekö että Helkama ja Tunturi tekevät sähköavusteisia pyöriä? Ja niillä ei saa ajaa pelkällä sähköllä. Ja jos ajaa se pitää rekisteröidä mopoksi. Itse en sellaista kyllä ottaisi. Äänestys on ohi Biltema voitti :)!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat