Seuraatteko Englannin valioliigaa???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä seuraan ainakin

Manchester United on voittanut Englannin valioliigan!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEE JEE JEE JEE JEE JEE JEE JEE JE EEE

Kommentit (12)

Vierailija

Niin pulinoihin tämä ja Thoomu rajoita tuota spammia samaan aiheeseen ja noita isoja kirjaimia sekä hymiöitä.

Vierailija

olen samaa mieltä! tämä keskustelu kuuluisi pulinoihin eikä tänne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:@ seuraan mutta miks just täne "hahmot"foorumille miten se liittyy hahmoihin:d ehkä yhtä hyvin tämä keskustelu kuuluu tänne kuin ankan pojat sopisivat tanssin opettajiksi anteeksi kova kritiikki mutta ketä pölhö pistää näin ei akuun liittyvän keskustelun tänne oletko lukenut ohjeet roscaa? ohjeissa lukee että keskusteluiden kuuluisi liittyä akuun eikä mihinkään jalkkikseen AINOASTAAN "PULINAT" foorumilla saa kirjoittaa tuollaisia aiheita! KOKO KESKUSTELUN AIHE ON TÄÄLLÄ ROSKAA roscaa täällä lähes ketään ei vastaa näihin kuten huomasit! :o täällä foorumilla kirjoitetaan AKUSTA A.K.U.S.T.A anteeksi isojen kirjaimien käyttö mutta jos haluat paljon vastaajia tähän kirjoita se pulinoihin! siellä käy enemmän sellaisia ihmisiä jotka eivät pulise akusta jatkuvasti ja heitä kiinnostavat vähän muut asiat se on tehty sitä varten tajusitko!? :@

Edited by: mode on 29.5.2009 18:05

Vierailija

Pulinoihiin tämä keskustelu, nyt on varmaan jo vanhingon tapahduttua parempi vaan olla kirjoittamatta tänne ja antaa sen hautautua... En seuraa, vaikka jalkapallosta tykkäänkin, siellähän on aina samat joukkueet jotka hallitsevat, aika tylsää minusta...

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Alma1998 kirjoitti:En seurannut... Tää kuuluu ehdottomasti pulinoihin!!!!

Tämähän on pulinoissa...

Itse seuraan silloin tällöin, aika harvakseltaan kuitenkin. Mestareiden liigaa tuli seurattua myös.

Urheilu-topiciin nämä muuten ensi kerralla.

Vierailija

Lempijoukkueeni on Manchester Utd.

Tämä keskustelu kuuluisi pulinoihin. Eihän tämä liity yhtään hahmoihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat