Mopot!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenel tai kenen perheel on mopo tai muu sellane ja mitä mielt ootte niist? Mul ei oo mut haluisin.

Sori jos tälläne on jo.

Kommentit (7)

Vierailija

Vai taas yksi mopo-topic... Ja tuo Wondyn linkkihän siis toiminee.

Meidän perheellä on kaksi mopoa, Honda Monkey ja Helkama Raisu. Niistä löytänette tietoa tuosta Wondyn linkin kautta.

Sami-96

Vierailija

Ehei Siru, annetaan ensin mainion ylläpitomme lukottaa tämä, tai sitten tämä taas joskus nostetaan ja tulee hirveä häly.

Ja Wondy, uskotaan että se ei ole linkki, mutta kun en lukenut viestisi loppuosaa, ja minulla on hieman väärät käsitteet linkistä. Olen Karjalainen, en mikään tietokonetietäjä... :^/

Sami-96

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:löytänette tietoa tuosta Wondyn linkin kautta.

Samiiiii! Se EI ole linkki! Linkistä kun klikkaa, tupsahtaa jollekin sivulle. Tuossa voisi ihan yhtä hyvin lukea vaikka "kukkanen", se olisi ihan yhtä vähän linkki.

Tämä topic ansaitsisi kyllä lukkoa, ennen kuin se joutuu järjettömän offin valtaan..

Vierailija

Niinpä niin, mutta tuskin toimitus tätäkään lukkoon laittaa... Ja tuossa tekemässäni Mopokeskustelu!-topicissa on juuri alkanut visa, joten eikun vain visailemaan! (Anteeksi mainostus:D)

Ja tuo toimii tuo Wondyn antama osoite...

Sami kirjoitteli näin:Olen Karjalainen, en mikään tietokonetietäjä

Heh, en minäkään ole sen enempää, olen Varsinais-Suomalainen!:D

Vierailija

Ankka19 kirjoitti:ja sulle wonderlust toi osote ei oo oikea

Ja muuten toi osote on oikea,katos vaikka uudestaan niin pääset Frodon tekemään mopo keskusteluun :@ Annataan tämän hautautua

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat