Arvaa...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

arvaa oonko tyttö vai poika?

Vinkki N:o1 --> rakastan videopelejä! (PS2)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Sellanen topic on jo,muuten tosi hyvä idea. No mut voishan sellasen laittaa toisenki, ainaki jokski aikaa. jos tulee liikaa valituksia, ni voihan sitä aihetta vaihtaa...

Vierailija

aijaaa, mää luulin että Luuska on poika... ????

ankkaetsivä on varmaan poika

mutta entäs mie? Poika vai tyttö? - ompas helppo kysymys... :D

Vierailija

MAMMONA kirjoitti:aijaaa, mää luulin että Luuska on poika... ???? <br />

Joo älä välitä, 99% on luullu mua pojaks täällä!

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Luuska-88 kirjoitti:Sellanen topic on jo,muuten tosi hyvä idea. No mut voishan sellasen laittaa toisenki, ainaki jokski aikaa. jos tulee liikaa valituksia, ni voihan sitä aihetta vaihtaa...

Juu, niin näemmä on. En tosin ollu huomannut sitä toista, ennen kuin kirjoitin viestin.

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Olet mielestäni poika, ja ei olisi tarvinnut tehdä tälle erikseen topiccia. -.-

Joo no olihan se aika tyhmä idea, kun sitä ny aattelee... Mut halusin vaa todistaa parille tyypille, et mua voi ihan hyvin luulla pojaks. Eli joo, oon tyttö!

Vierailija

Luuska-88 kirjoitti:

Tapsa99 kirjoitti:Olet mielestäni poika, ja ei olisi tarvinnut tehdä tälle erikseen topiccia. -.-

Joo no olihan se aika tyhmä idea, kun sitä ny aattelee... Mut halusin vaa todistaa parille tyypille, et mua voi ihan hyvin luulla pojaks. Eli joo, oon tyttö!

No, nyt pitää viel keksii joku uus aihe, et ei tää oo mikää ihan älyttömän turhan päivänen juttu... (pliis, ideoita!)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Luuska-88 kirjoitti:

Luuska-88 kirjoitti:

<br />

No, nyt pitää viel keksii joku uus aihe, et ei tää oo mikää ihan älyttömän turhan päivänen juttu... (pliis, ideoita!)

Olisko vaik sellanen, että aina kun joku on arvannut oikein, onko joku tyttö vai poika, niin laittais uuden, onko hän tyttö vai poika. Esim:

Käyttäjä1: Olenko Tyttö vai poika?

Käyttäjä2: Poika? Olenko minä tyttö vai poika?

Käyttäjä3: Tyttö? Entäpä minä

jne...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat