Bernadon tyyli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nykyakkarissa näitä Bernadon saroja näkee melkein joka keskiiikko.

Mitä mieltä yleensä olette Bernadon muista poikeavasta tyyistä.

Minä en pidä siitä.Jälki on turhan lennokasta ja ilmeet vähän outoja.Jotkut hahmot näyttävät vielä omituisen lihavilta. :(

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Bernadon tyyli ei ole missään nimessä parhaasta päästä. Hänen hahmonsa seisovat jostakin syystä varpaillaan, heidän ilmeensä ovat oudot, ankoilla on yleensä nokka oudosti pystyssä ja hahmot ovat vinossa.

Kumminkin hänen tyylinsä on hieman parempaa kuin ennen.

Vierailija

MAMMONA kirjoitti:Huono tyyli, hahmot ovat mitä tyhmemmissä asennoissa ja päät ovat ihan jotain roskaa. Huonoin piirtäjä.

Voiko tuota paremmin sanoa. Bernado on ihan surkea piirtäjä, ja sen sarjoja on ihan liikaa akkarissa. Mitenhän jotkut kehtaa edes ehdotella täällä foorumilla että Bernadolle pitäisi saada Ankantekijät sarjan kirja

Vierailija

Ankraaja kirjoitti:Bernadon tyyli ei ole missään nimessä parhaasta päästä. Hänen hahmonsa seisovat jostakin syystä varpaillaan, heidän ilmeensä ovat oudot, ankoilla on yleensä nokka oudosti pystyssä ja hahmot ovat vinossa.<br />

Kumminkin hänen tyylinsä on hieman parempaa kuin ennen.

ANKRAAJA SOINIKIN SITTEN KAiken

Vierailija

Olen samaa mieltä MAMMONAn, djlordin ja Keijo 1:n. Huomasin vähän aikaa sitten aika vanhassa akkarissa yhden sarjan se oli aika hyvää työtö ja luulin sen oleva Nuñezn mutta oli Bernadon.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Bernado ei (todellakaan) lukeudu suosikkeihini. Hän piirtää tosiaan aika taipuisia ja erikoisia henkilöitä tai sitten todella lihavia hahmoja. Nimenomaan siis sivuhenkilöitä. Katsokaapa vaikka toissa viikon akkaria, jossa on Bernadon piirtämä tarina "Älyn räpäys" eli se Pelle, Aku, mietintämyssy ja joku siivoojatantta. Kyseisen rouvan paino on varmasti melko korkea, ja katsokaa millaiset jalat Bernado on hänelle piirtänyt. Nainen kaatuisi noilla jaloilla saman tien. (ja kaatuisikin korkealta ;)) Lisäksi Bernadon piirtämissä sarjoissa ruutujen taustana on usein vain värillinen ruutu ankan pään takana.

Kyllä minä silti jollain tavallla siedän Bernadoa, yksi ihan ok-tarina on muistaakseni viime vuodelta, kun Aku lähettää pojat jonkun pankkirosvon kesäleirille. Siinä oli ihan hyvää Bernadon piirrosta.

Vierailija

Olen samaa mieltä.Hahmojen mittasuhteet ovat aika vinksallaan.

Onneksi Bernadon tyyli on parantunut hiukan,että sarjoja onm on mukavampi lukea.

Kyllä se tyyli on silti aika rumaa.

Vierailija

Älä muuta sano HeRRaHaTTu. Yleensä jätän bernadon tarinat väliin niitä on niin epämukava katsoa kun kaikki on ihan pielessä, päät oudon muotoisia, nokkapystyssä ja muutenkin näyttää kuin joku pikkulapsi olisi sutaissut koko sarjakuvan.

Vierailija

Nimenomaan jalat,maha ja kuvakulma ovat pielessä.

On ihme,jos tähän keskusteluun löytyy täysin positiivista palautetta.

Vierailija

Bernadon tyyli on hirveä!

Bernadon hahmoilla on suurempi rinta kuin maha, ja ilmeet aivan outoja.

Minusta hänen piirroksensa pitäisi poistaa Aku Ankasta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat