Trampoliinit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ketkä täältä siis omistavat tai vanhemmat omistavat trampoliinin. Minä omistan, ja pidän paljon siellä hyppimisestä.

Kaikkea keskusteluja trampoista tänne. Meillä on semmoinen vähän päälle kolmen metrin tramppa kai.

Kommentit (7)

Vierailija

Me emme omista tramppaa, mikä on kyllä harmillinen juttu. Kaverillani on kyllä tramppa, ja sen vuoksi käyn hänen luonaan noin 3krt viikossa... :D

Eli siellä on mielestäni tavattoman hauska hyppiä. Varsinkin jos siellä on mukavaa hyppelyseuraa. ;)

Vierailija

Kyl on tramppa, isoimmasta päästä. Siinä on suojaverkko, joka oli ehtona trampan saamiseen ja on siitä ollut hyötyäkin.

Mitäs temppuja osaatte? Mä osaan ainakin voltin eteen- ja taaksepäin ja sitten kaikkia omaperäisiä sähläyksiä

Vierailija

Meillä ei oo,mutta käyn kaverini trampalle joskus pomppimassa.Ei se oo kovin iso...Mutta oon mä jättitrampallakin hyppiny.

PS.Eikä meiän pihaan ees mahtuisi tramppaa,koska asun kerrostalossa.

Vierailija

Meillä on neliskanttinen tramppa isoimmasta päästä, sanoisin että noin 2,5x5 m. iso. Tänä vuonna olen sen päällä pomppinut vain yhden kerran. Englannista ostettu ja sen merkki on "super tramp trampolines". Oikein hyvä joustavuus, ei oo suojaverkkoo niinpä mun yhdelle kaverille Englannissa sattui aika paha onnettomuus sillä...:(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat