Aavemaan aarre

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitäs mieltä olette tästä Van Hornin tarinasta? Minusta se on oikein hyvä, yksi parhaimmistakin. Mukavan pitkä ja muuta.

On luettavissa esim. samannimisessä Ankantekijät-kirjassa.

Kommentit (9)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse asiassa tämä Aavemaan aarre kuuluu minunkin lempisarjoihini. William Van Hornilla on muutama todella hyvä sarja, ja todella monta aika hyvää sarjaa.Oikeastaan pidän Van Hornin piirroksista. Ne ovat oikein hauskoja, ja kivan lennokkaita. Ne oikeastaan vetävät puoleensa. Innostavia ja kivoja. Ihailen häntä, koska hän piirtää ja käsikirjoittaa tarinansa kokonaan itse.

Tässä sarjassa on mahtava juoni. Tämä sarja poikkeaa aika paljon Van Hornin yleensä kaupunkiin sijoittuvista sarjoista. Käsikirjoitus on oikein kiva, eikä ole ihan tavallinen hänen tyyppinen sarja. Usein hänen sarjansa ovat huumorisarjoja, tämä enemmänkin seikkailusarja. Mukavaa vaihtela. Tuollaisia voisi olla enemmänkin, koska tuossa sarjassa oikeastaan huomasin, että hän osaa piirtää elävästi tuollaista rämemaastoa. Muutenkin hänen piirroksensa ovat taidokkaita, ja tässä sarjassa sen nimenomaan näkee erityisesti.

-Akuhullu

Vierailija

Hyvät perustlut, Akuhullu97, ja olen samaa mieltä mitä kirjoitit. En itse jaksanut tehdä noin suurta, sanoin vaan parilla sanalla, mutta sinä "täydensit" tavallaan mielipiteeni. Hyvä :D

Vierailija

William Van Hornin sarjoista en oikein pidä.Ne ei vaan jotenkin iske.Se johtuu vissiin hänen piirrostyylistä.Sarjojen juonet-kuten Akuhullu97 sanoikin-ovat todella hauskoja ja oivaltavia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat