Missä edellinen asuu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ajattelin tehä tälläsen topicin jossa yritetään arvata missä kaupungissa edellinen asuu. Jos tietää saa sanoa sen mutta älkää sanoko: Sanoit jossain topicissa että asut Jyväskylässä. Älkääkä snoko : Asut Vantaalla ja olet samalla luokalla kuin minä.

Onko selvä? Sitten arvuutteleen!

t. vanha kunnon RELA

Sivut

Kommentit (199)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onpas taas keksitty erikoinen idea topicille. Mistä ihmeestä joku voisi tietää/arvata missä joku käyttäjä asuu? Muutenkin VÄHÄN suppea topic, kun vastaus on vain muutama sana ilman mitään perusteluja, lähes poikkeuksetta. Minun mielestäni ei ole päätä eikä häntää (eli mitään järkeä) arvailla kokonaisen topicin laajuisesti, että missä toinen asuu, kun säännöissä sanotaan että sitä tietoa EI saa paljastaa. :o :@

No, mutta jottei menisi ihan pelkäksi huomauttamiseksi, niin sanotaan nyt jotain muutakin. J.E.M.maaja voisi asua vaikka Jyväskylässä tai siinä aivan lähellä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Olen täysin samaa mieltä Wondyn kanssa tästä asiasta. Mutta sitten itse topicin ideaan, eli arvailemaan.

Ascobans asuu vaikkapa Kouvolassa.

Vierailija

öö... No sanotaan vaikka että luulen mr.miron asuvan Hämeenlinnassa.

ps. Donald-91 Tämä EI OLE sääntöjen vastainen topic. Tässä EI ole tarkoitus sanoa missä asuu vaan arvailla missä muut asuu. Onhan niitä muitakin ¨leikki¨ topiceja olemassa tuhansittain.

t. vanha kunnon RELA

Vierailija

DJ Rela kirjoitti: Donald-91 Tämä EI OLE sääntöjen vastainen topic. Tässä EI ole tarkoitus sanoa missä asuu vaan arvailla missä muut asuu. Onhan niitä muitakin ¨leikki¨ topiceja olemassa tuhansittain.

Mutta onko tämä Aku Ankka vai leikki -sivusto? Hei rajaa vähän näiden leikki-topicien kanssa! On mopo kyllä lähtenyt pahasti käsistä tälläisten keskuteluiden takia. Vaikka tämäkin keskustelu on pulinat osiossa niin se ei tarkoita sitä, että voi kirjoittaa topiceja mistä haluaa. Kohta täällä on enemmän leikkejä, kuin Aku Ankka aiheisia keskusteluja. Haluatteko näin olevan? Minä en ainakaan...

Ja koira ankka voisi asua vaikka Tampereella.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat