Voiko joku opettaa mulle hymiöitä?

Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

Halusin vaan oppia lisää hymiöitä ja tässä kaikki mitkä osaan

:),:D,:(

voisiko joku opettaa mulle ne tällä tavalla

esim. : + ( = :(

Sivut

Kommentit (22)

SuperLupu
Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

_wonderlust_ kirjoitti:

uk@ @kkn@ kirjoitti:Ohje on aina sama eli: Laita hiiri hymiön päälle niin näet miten se tehdään.

Ärgh. Riippuu selaimesta, auttaako tuo hiiren siirtely. Mozilla Firefoxilla ei nimittäin ainakaan näy mitään. Klikkaamalla oikealla painikkeella Ominaisuudet alin kohta Vaihtoehtoinen teksti pitäisi ainakin toimia. Siinä nimittäin näkyy, mistä merkeistä hymiö koostuu.<br />

Itse aiheeseen en jaksa enää edes ottaa kantaa. Se on mainittu jo tuhannesti tässä ja kaikissa muissa samaa asiaa käsittelevissä topiceissa.

kiitti tiedosta sillä mä käytänki mozillaa...

Vierailija

No voin opettaa jotain ( 6 ) = (6) ( h ) = (h) : @ = :@ : $ = :$ : ^ ) = :^) Laitat nuo ilman välejä niin pitäs toimii ja vihje jos näet jonkin hymiön mitä et osaa tehdä laitat hiiren sen päälle niin pitäs näkyy miten se on tehty.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Voi ei SuperLupu, tästä aiheesta on jo noin parikymmentä topicia. Etsi vanhat aiheet, äläkä tee heti uutta. Kuitenkin:

; + ) tulee ;)

: + - tulee :-

: + ^ + ) tulee :^)

( @ ) tulee (@)

( 6 ) tulee (6)

Vierailija

Eli laitat vain hiiren sen hymiön päälle minkä haluat oppia niin se näkyy miten se tehdään. Laitan nyt muutaman hymiön

:) :( :D :@ :$ :^) :'( l-) :l :- :o (6) (h) ;)

t. vanha kunnon RELA

Vierailija

Näitä on jo miljardeja!!!! Lopettakaa jo! Ohje on aina sama eli: Laita hiiri hymiön päälle niin näet miten se tehdään.

Toimitus! Poistakaa tämä topic!

Vierailija

Jyrätien Ankka teet vain samanlaisia hymiöitäkuin meses niin niit tulee esim. : D : ) : ( : s : @ = :D :) :( :s :@ Eli tossa laitoin ensin miten ne tehää ja sit mitä niist tulee. Älä kylläkään laita välilyöntei kuten minä laitoin.

t. vanha kunnon RELA

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

uk@ @kkn@ kirjoitti:Ohje on aina sama eli: Laita hiiri hymiön päälle niin näet miten se tehdään.

Ärgh. Riippuu selaimesta, auttaako tuo hiiren siirtely. Mozilla Firefoxilla ei nimittäin ainakaan näy mitään. Klikkaamalla oikealla painikkeella Ominaisuudet alin kohta Vaihtoehtoinen teksti pitäisi ainakin toimia. Siinä nimittäin näkyy, mistä merkeistä hymiö koostuu.

Itse aiheeseen en jaksa enää edes ottaa kantaa. Se on mainittu jo tuhannesti tässä ja kaikissa muissa samaa asiaa käsittelevissä topiceissa.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat