Jos sinä olisit yksi Miljonääriklubin jäsenistä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

....niin mitä tekisit? Tuhlaisit kuin Aku vai säästäisit kuin Roope? Kerskuilisit kuin Hannu vai olet tarkkailisit muita rikkaita kuin Kroisos?

Minä ainakin valitsisin Roopen tien. Se on fiksu tie se säästäminen. Olen säästänyt rahaa pienestä asti. Jos minä olisin siinä klubissa, minä ainakin tahtoisin olla aina tarkkana ja luotettava. En tahtoisi pelata ilkeää peliä ja harkitsisin aina ostojani mahdollisimman tarkasti. Vaan, en minä ihan kiltti aio olla. Pitäähän joskus työntekijöillekkin pitää kuria...

Sivut

Kommentit (39)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

En varmaan kukaan oikein. Vähän säästäisin, mutta en läheskään niin säästeliäästi kuin Roope. Ja en läheskään niin nopeaa heitä rahaa hukkaan kuin Aku.

Vierailija

Siltä väliltä. Laittaisin rahat pankkiin säästöön ja käyttelisin niitä ihan normaalisti, en kuitenkaan tuhlailisi. Saattaisin ostaa lomamatkan tai muun, mutta muuten säästäisin parhaani mukaan niitä tulevaisuuta varten, omaan autoon ja asuntoon.

Vierailija

Noo kyllähän minultakin joskus vähän rahaa menee siihen sun tähän, mutta säästelen silti mahdollisimman tarkasti...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat