Paljon tuhlaat rahaa Aku Ankkoihin vuodessa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Minulla menee noi 80 euroa @: :@

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mulla ei mene kovinkaan paljoa, kun luen isoveljen akkarin viikottain ja taskukirjoja ostelen harvoin itse... Ennen vanhaan ostin joka kuukauden taskarin, mut sitte se alko käydä vähän turhan kalliiks meikäläisen budjetille (akkari kun ei ole ainoa rahasyöppö tässä elämässä...;))

Vierailija

Minulla menee kohtuu vähän koska ostan lähes kaikki Aku julkaisut Antikvaarioista. Joten arvuuttelisin 20€ - 70€

FormulaScape

Vierailija

Aika vähän muihin kirjoittajiin verrattuna, koska ostan kaupasta vain iines lehdet ja mulle tulee aku ankka. Käyn kirppareilta ostamas yleensä roope-setiä tai taskukirjoja..Se tulee paljon halvemmaksi kuin uudet kaupasta.Kirppariltakin saa aivan hyväkuntoisia..:) Suosittelen kaikille!

Vierailija

No, äitihän sen Akkarin kotiin tilaa, joten ainoat omat kulut menevät sitten antikvariaatteihin ja kirppiksiin, joista ostan yleensä 15 snt:n hintaisia lehtiä ja 2-5 euron Taskukirjoja, mutta niitäkään ei tänä vuonna tullut paljon osteltua kun pitää pyörään säästää. Eiköhän sitä mene jotain 50 euroa vuodessa. Mutta kun sen pyörän saan niin voi taas alkaa ostelemaan.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Näitä keskustelujahan riittää, ja on ihan tarpeeksi, mutta koska tämä nyt on pulinoissa, niin vastattakoon tähän.

Itseltäni kuluu Ankkoihin aika paljon vuodessa, muutamia kalliita osoksia tulee vuosittain ostettua, ankkoihin menee minulla ehkä 500 € - 1500 €..

Vierailija

no isoveljellehä se akkari tulee vaikka ne mun huoneessa on nii lehtii ei yhtää rahaa ja luen yleensä isin vanhoja akkareita mut oon kyllä aika paljon ostanu uusiakin akkareita ehk.50e

Vierailija

Jaa... Ehkä yleensä 70 paikkeille menee budjetti, mutta riippuen vuodesta, joskus on enemmänkin, kuten tänä vuonna tulee menemään enemmän.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat