onko taskari ykköstä edes painettu???

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Totta kai sellainen on painettu.. Muuutenhan taskari nro. 2 ei olisi toinen taskari.. : D Sen toki ymmärrän, ettet ole nähnyt sellaista, se nyt tuppaa hiukan harvinainen olemaan. Itse olen tuon 1. taskarin montakin kertaa nähnyt, mutta yleensä 2. tai 3. painoksena. Toki joskus esim. SS Libricon-liikkeessä olen 1. painoksenkin nähnyt, mutta hintaa 350 €, ei kyllä huvittanut ostaa...

Mutta siis, kyllä on taskari ykköstä painettu. : )

-Akuhullu

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Itseltäni löytyy tämä 4. Taskari

''Älä hermoile, Roope Setä''

2. on meillä myös jossain, mutta en tiedä missä.

Vierailija

Jotkut tuttavistani sanoo, että heidän kavereillaan on se tai jotakin tuommoista... Mutta harvinainen se tuppaa olemaan.

Vierailija

samppa kirjoitti:Jotkut tuttavistani sanoo, että heidän kavereillaan on se tai jotakin tuommoista... Mutta harvinainen se tuppaa olemaan.

Myös munkin kaverilla on tuo kyseinen taskari

Vierailija

niin että minua kyselyttää, onko taskari numero ykköstä painettu kun en ole nähnyt tai kuullut että jollain olisi se

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Totta kai sellainen on painettu.. Muuutenhan taskari nro. 2 ei olisi toinen taskari.. : D Sen toki ymmärrän, ettet ole nähnyt sellaista, se nyt tuppaa hiukan harvinainen olemaan. Itse olen tuon 1. taskarin montakin kertaa nähnyt, mutta yleensä 2. tai 3. painoksena. Toki joskus esim. SS Libricon-liikkeessä olen 1. painoksenkin nähnyt, mutta hintaa 350 &euro;, ei kyllä huvittanut ostaa...<br />

Mutta siis, kyllä on taskari ykköstä painettu. : )<br />

-Akuhullu

Nii'in

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Onahn se painettu kun mulla on se. Eli kyllä jos etit vaan tarpeeks kauan niin kyllä sä löydät sen vielä joskus.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

No totta kai se on painettu! Onhan painettu ensimmäinen Aku Ankkakin, miksei siis myös ensimmäistä Taskariakin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat