kaikki kirjottaa!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tehään tästä sellanen juttu, että kaikki kirjottaa tänne jotakin ittestään,esim. millainen on.. kattotaan millasia aku ankka faneja ollaan!

Kommentit (3)

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Ja taas outo otsikko.

No, minä olen 13 - vuotias, harrastan mäkihyppyä ja pidän hiihdosta. Ja isäni äiti on samalta paikkakunnalta kotoisin kuin Anne Mattila eli Karvialta. (ei se kyllä ole ihmeellistä)

Vierailija

No, minä olen 11-vuotias tyllerö Karkkilasta. Olen koulumme suurin Sonic-fani ja piirtelenkin Soniccia ja välillä jotain muutakin. 4. luokan todistuksessa oli mainintaa kuviksen kohdalla, että Sonic on turhan yleinen aihe... o_o'

Siirryn nyt 6. luokalle. By the way, olen puukässässä parhaan kamuni kanssa ainoat tytöt. Puukässän ope (koulumme reksi) sanoikin meitä Rohkelikoiksi. : D Koulussa muutenkin menee (tai meni) ihan hyvin, pystyn olemaan kaikkien kamu, vaikka jotkut heistä olisivatkin sodassa keskenään. Minulla on kolme kissaa. Pienin mutta äänekkäin niistä on Laku (tyttö), keskikokoinen Lakun veli on nimeltään Toffe (poika) ja isoin ja vanhin niistä on Elma (tyttö). Tykkään oleskella meidän katolla ja nassuttaa namia. Olen melkoinen laihuliini, ja olenkin alipainoinen. Olen silti nopea enkä mikään heikkokaan. Yritän nauttia elämästä kun sitä on vielä jäljellä. Mietin myös välillä ihan omituisia asiota maailman ihmeisiin liittyen, joita en osaa muille selittää. Viihdynkin välillä hyvin yksikseni.

Vierailija

Öö...olen 9v,jätkä ja asun jyväskylässä mikä on ihan PIIP! Ja kesällä taian mennä mummilaan joka on onneksi Oulussa,ja mummula Kajaanissa.Tykkään Jääkiekosta,Jaliksesta,Salibandystä ja Sählystä.Ärsyttää kun En päässyt 7:Joukkuekaverin luokalle (siis jaliksen elikkä fcv:n.)Harrastan melkein kaikkia mistä tykkään,elikkä Jääkiekkoa Diskoksessa,Jalkapalloa fcv:ssä ja Salibandyä Happeessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat