Titanic-elokuva

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

en ole nähnyt.

Kommentit (8)

Vierailija

Onko joku nähnyt Titanic-elokuvaa?Ja jos olette, mitä pidit

siitä?

Mä olen nähnyt sen ja se oli minun mielestäni hyvä, mutta

tosi surullinen.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Elokuva-topic, anyone? Onko kukaan pykännyt toimivaa sellaista? Anyways. Kai Titanic saattaa oman topiccinsa ansaita. Sillä rajoilla.

Olen nähnyt, joskus pieni ikuisuus sitten ja myöhemmin pari kertaa uudelleen. Jotenkin se leffa huononi joka katselukerran jälkeen. Titanic on tarinana kiehtova, olin ala-asteikäisenä ihan hulluna siihen, ja ahmin aihetta käsittelevää kirjallisuutta (minkä iänikuisilta kauhukirjoiltani ehdin), joten homman juju oli hyvin hallussa ennen leffan katsomista.

Jos ohitetaan se seikka, että miespääosassa on limaistakin lipevämpi Leonardo DiCaprio, näyttelijät olivat silmääni varsin sopivia. Tätä parempi oli kyllä lavastus, varsinkin Titanicin ravintolasalit yms. olivat tunnelmallisia ja aitoja. (Aitoja siten, millaisiksi ne voi kuvitella.)

Juonessa pidin ainakin siitä, että vanha nainen muisteli Titanicin uppoamista ja sen aikaisia tapahtumia eikä leffa yrittänytkään kuvata suoranaisesti menneisyyttä. Linkki nykyaikaan toi siihen omanlaistaan realistisuutta. Loppukohtaus (vanha nainen kannella, en viitsi spoilata enempää) on sekin varsin kiva: ) Muuten leffa on makuuni liian imelä, en oikein diggaile romanttisia leffoja. En siitä surullisuudestakaan oikein tiedä. Kerran leffaa katsellessani olin varmaan naukkaillut jotain liikaa, mutta joka tapauksessa Jackin kuollessa (ja kanssakatsojien nyyhkiessä) lähinnä repesin nauruun. Jotenkin koko tilanne ja se leffa eivät koskettaneet yhtään. En muutenkaan vollota herkästi leffoja katsellessa (=en koskaan), eikä tämä tehnyt poikkeusta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat