Kalastajat tänne!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

vanillaninja kirjoitti:Ymmärrän

Hyvin asiapitoinen viesti. :D Jos ei ole mitään järkevämpää sanottavaa niin voi jättää vastaamatta.

Noh, itselläni on Abu Garcian avokela ja joku vähän halvempi teleskooppivapa. Vieheitä taitaa olla lähes 50 euron edestä, sillä olen saanut paljon niitä lahjaksi. Kesällä käyn paljon kalassa, koska meri on lähellä.

Ja suurin kala minkä olen saanut on 10 kiloinen hauki. Tosin vapa ja siima katkesivat ja fisu pääsi karkuun. :( Toiseksi suurin taitaapi olla noin 2-3 kiloinen kuha. Myös suuria lahnoja on tullut saatua roppakaupalla.

Eniten kalaa olen saanut yhdellä Abu Garcian lipalla. Sillä saa hyvin haukea ja ahventa. Mm. sen ison hauen sain sellaisella.

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

mä ongin ehk ensimmäisen kerra joskus 6 vuotiaana.

no,mä oon tän vuoden puolel saanu vaa särkiä....ja muutaman pienen ahvenen!mut mitää isompaa ei oo vile tullu!:)

Vierailija

No ihan pikku skidisthä mä oon ollu Iskän ja Papan mukana fisus, ja ku äiti oli minua synnyttämässä, iskä osti sillon mulle ''syntymälahjaks'' kelan :D Mut siis iha naperosta.....;)

Vierailija

mun isoin kala on sellane 4,4 kilon hauki(katiskalla)

eile kävi veljen kaa pilkilla veneestä käsi ja sain sellase 10 cm pitkän pikku ahvenen!:)

Vierailija

Mac Ducky kirjoitti:Olettekos ikinä osallistuneet mihinkään kisoihin? Itse olen osallistunut joka vuosi yhteen onkimiskilpailuun. Mitaleja taitaa olla roppakaupalla. <br />

Ja vieheistä vielä lisää. Suurin osa vieheistäni ovat Rapalan ja Abu Garcian tekoa. Myös monia Stormin jigejä löytyy. Vaappujakin löytyy monia, mutta perus lusikoita ja lippoja on enemmän.<br />

Ja suurin ahven minkä olen saanut oli päälle puolikiloinen! Aikamoinen körmy oli. :) Sillä reissulla tulikin ahventa varmaan lähes parisen kiloa. Kotona olikin sitten syömistä. :D<br />

Mutta minä lähdenkin tästä kalaan! Tulen raportoimaan lisää, jos nyt tärppäisi. ;)

No pari kertaa olen osallistunut kilpailuihin joissa ollaan käytetty mato onkea. Onko kukaan koskaan saanut mitään virveliin laittamalla jigin. Minun mielestäni niillä ei meinaa saada mitään. Onhan minulla pieni paketti noita jigei mutta koskaan ei ole edes seurannut kala. l-)

Lykkyä tykö kalareisulle MaD! Kerrothan tänne mitä sait kun tulet takaisin.

FormulaScape

Vierailija

Nyt kyllä hieman haiskahtaa kalajutulta, etkä sinä sitä haukea ole saanut, jos se pääsi karkuun, mutta antaa olla.>

Vierailija

Tässä kun viehe laatikkoni sisältöä laskeskelin niin 9 viehettä minulla on + jigit. Yksi Rapalan lusikka. Yksi Abu Garciankin lusikka löytyy. Minulla on semmonenkin viehe mistä uskallan sanoa että täälä topicissa kävijöilä ei ole. Se on koulun rapu visasta voittamani kalatalous 100 vuotta juhlauistin. Sitä ei myydä kaupoissa. Yhdellä ainakin on täälä AA.fissä rekisteröityneellä henkilöllä on myös tuo viehe. Se on siis Jyrätien ankalla myös. ;)

FormulaScape

Vierailija

mun avokela ja vapa on molemmat Daiwa merkkisiä. ja mun vanha umpikela on Abu Garcia, ja sen vapa taas Shakespearen merkkinen. suurin kala jonka oon saanu on ollu kai joku 2kg:n hauki. oon saanu myös paljon ahvenia. :)

Vierailija

monen vanhana kalastitte ekan kerran? itte 7 vuotiaana montako kalaa on tullu tän vuoden aikana taitällä viikollla

Vierailija

Lahtiduck: Nyt kyllä hieman haiskahtaa kalajutulta, etkä sinä sitä haukea ole saanut, jos se pääsi karkuun, mutta antaa olla.

Nojaa, tottahan tuo on, että en minä sitä oikeastaan saanut. Tosin kyllä potuttaa, kun olin juuri nostamassa sitä niin siima katkesi. Siiman kyllä piti kestää yli 10 kiloa.

Noh, eipä tullut muuta kuin ahvenvitaa. Leväsoppaa tiedossa! :D

Vierailija

FoSc kirjoitti:Tässä kun viehe laatikkoni sisältöä laskeskelin niin 9 viehettä minulla on + jigit. Yksi Rapalan lusikka. Yksi Abu Garciankin lusikka löytyy.

Ups. Ei se ollutkaan Abun lusikka. Kuntarkemmin katselin sitä niin huomasin että sen tekijä on BlueFox. Todella hyvä viehe on. ;) :^)

t. FoSc

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat