Oletko ikinä kokenut ns. jotain outoa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kirjoitelkaa tänne sellaisia juttuja, jotka ovat mielestänne olleet outoja mutta, yllätys, yllätys: se tapahtuikin silti! Itselleni kävi kerran niin, että olin huoneessani koneella, lähdin keittiöön hakemaan karkkia ja kun tulin takaisin huoneeseeni sängyltäni oli kadonnut pehmolelu ja kukaan ei sitä ollut vienyt.. Kun menin keittiöön myöhemmin huomasin sen olevan kittiössä.. (<--- en tiiä oliko jotain outoa vai mitä :''D)

Kommentit (6)

Vierailija

Mun mielestä oli outoa kun painoin pulinat-osiota ja näin tämän topicin niin tuntui ihan kuin olisin nähnyt tämän samanaiheisen topiccin aikaisemmin toisella "perustajalla". No asiaan olen nähnyt lukuisia kertoja enne-unia ja niistä syntyy siten deja vu:ita.

Vierailija

olimme syömässä pihassamme illalla ja katoin että puhelin on talella söin ja menin suoraan nukkumaan enka käynyt missään kun aamulla heräsin puhelinta ei löytynyt mistään sitten pikkusiskoni lähti viemään koiraamme lenkille ja löysi puhelimeni tien varresta. en ymmärrä miten puhelin oli sinne joutunut kun en ollut käynyt missään sen jälkeen kun kaysoin puhelinta

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

PADII, minulla on täysin samat sanat. Tämä ei ole outoa, mutta yhdesti, kun näin unta, niin siinä oli jonkinlainen "Hirviö" seikkailemassa, niin kun heräsin, niin meillä on yhdellä tuolilla pinottuna aina tyynyjä, niin oli semmoisessa asennossa, että ne tyynyt näytti aivan siltä "Hirviöltä" :D

Vierailija

Eikös tämä ole melkein samanlainen kuin se tekemäni "Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?" Jos saan pyytää, kirjoitelkaa mieluummin siihen vanhaan.

Vierailija

Tulin kerran koulun ruokalasta. Koulussamme oli uusi opettaja. Lähdin ruokalasta ja kyseinen opettaja jäi juttelemaan toisen opettajan kanssa ruokalaan. Kun sitten olin noussut portaat ylös ja saapunut koulun aulaan jonne ei kestänyt kuin ehkä 20 sekuntia kävellä, uusi opettaja, se sama joka jäi ruokalaan juttelemaan tuli vastaan käytävällä. Hän ei olisi mitenkään ehtinyt kiertää koko koulua ja päästä siihen käytävälle ellei hänellä olisi ollut hallussa juoksun maailmanennätys. Eikä olisi ehtinyt muutenkaan. Se oli aika outoa.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:
RE:Oletko ikinä kokenut ns. jotain outoa?

Donna Duck - 03.06.09 10:25 (ID 316109)

Eikös tämä ole melkein samanlainen kuin se tekemäni "Onko sinulle tapahtunut jotain mystistä?" Jos saan pyytää, kirjoitelkaa mieluummin siihen vanhaan.

Kyllä ehdottomasti. Olin juuri etsimässä sen linkkiä. Samasta aiheesta ei edelleenkän tehdä useampaa topiccia, ja Donnan tekemä topic on juuri tällaiseen tarkoitettu. Tänne siis:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11771/onko_sinull...

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat