Aku Ankka kadonnut.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mukana ollaan.:o

Sivut

Kommentit (762)

Vierailija

ankka 15 kirjoitti:minä kans! luin äkkiä sen akkarin kun se postilaatikosta nostettiin. sellainen ankkafani minä olen. en kyllä tajua, mitä vinkkejä mukamas niistä tarinoista saa! luin ne moneen kertaan mutta akusta ei näy höyhentäkään.Minä en ainakaan ole löytänyt sitä sivustoa!

se on siinä isossa ympyrässä klikattavana etusivulla. siinä lukee isolla "missä aku luuraa?"

Vierailija

Sori tuplapostaus...

pyromaanihiiri kirjoitti:

tampu kirjoitti:Mutta huomasitkos, että kuu oli eri korkeudella jokaisessa maassa?

mutta huomasitkos että kuvakulma on myös eri joka kuvassa?

En huomannut tota, tai siis aatellut. :D

Vierailija

Suurin Aku fani 98 kirjoitti:

Aku 53 kirjoitti:

Suurin Aku fani 98 kirjoitti:Miksi Tupu, Hupu tai Lupu sanoo: &amp;#034;Sähkökatkos on halvaannuttanut tukiasemat&amp;#034;? (Sivu 5. ruutu 8.)&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Mulla toimii kännykkä aina sähkökatkoksen aikana!

Jos Räjähdys on rikkonut puhelin verkon!?

Miten se räjähdys voi rikkoa sen?<br />

Jos muuten tiiät paljon teleliikenteestä, niin varmaan tiiät myös sen, että kännykkä käyttää useaa tukiasemaa, niin yks vois olla vaikka Mummon maatilalla, ja kännykkä toimis sen verkossa.

Enhan minä olekaan mikään "telenörtti" minä vaan arvuuttelin ja ei aku ankasta koskaan tiedä...

VieraiIija
Seuraa 
Liittynyt24.7.2008

Musta läikkä siinä oravassa oli kai virhe.

Mutta se '' koje '' ei voinut muuttaa Akua sturtsiksi, mitähän tulisi jos ne muuttaisi sen sturtsin takaisin ennalleen, jos väärää nappia Aku painanut niin miten se räjähtäisi? Tai '' koje '' taisi olla aikakone, mutta miten ne saisi sen Akun takaisin omaan aikaan?

Vierailija

tampu kirjoitti:

Leenuli-Liinuli kirjoitti:

katie90 kirjoitti:

tampu kirjoitti:Mulla jää siinä Tupu, Hupu ja Lupu-pelissä siinä tokassa tasossa yksi nuoli jumiin. Siis silleen etten saa sitä kerättyä/poimittua... Onko teillä samanmoista ongelmaa...?

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

toki toki.. tästä on jo puhuttu.

&lt;br /&gt;<br />

siis mistä tupu hupu ja lupu peleistä tässä on kyse????

<br />

Siis kyse on ensimmäisestä Missä Aku On?-pelistä. Se, missä Tupu, Lupu ja Hupu ovat ohjaamassa liikennettä.

selvä :-)

Vierailija

donaldfani kirjoitti:pelasin tänää sen pelin läpi ja tiiän mis aku on mut en kerro etää jännitys pysyy....

Sait sen tän päivän pelistä selville?

Vierailija

Itse löysin nämä vihjeet: Herra Viljanenhan sanoi että Aku olisi painanut väärää nappia ja haihtunut oleattomiin, ja aivan viereisellä sivulla Hessun naapurit olivat lähdössä kovaa vauhtia pois kaupungista, ilmeisesti siksi että Maire oli kuullut Marsilaisten hyökänneen Ankkalinaan, ehkä Aku haihtui ilmaan koska Marsilaiset sieppasivat hänet ja samalla Marsilaisten säde tai jokin sen sellainen aiheutti maailmanlaajuisen sähkökatkoksen.

Vierailija

tampu kirjoitti:Niin joo... :O Itse en tota tiennyt, mutta eikös Ankkalinna ole Amerikassa... (Siis ei oikeasti, mutta siellähän se on luotu) ;)

mutta on silti eurooppa ja amerikka

Vierailija

Yhdyn Ankkafani315:een. Eli jatkakaa te,jotka eivät tiedä ratkaisua, samaan malliin eli bongaamalla vihjeitä. Muut tietäväiset pitäköön nokkansa kiinni, eli eivät kerro ratkaisua. He voivat myös etsiä lisää vihjeitä muiden iloksi

Tässä yks: Ekassa tarinassa kai vikalla sivulla on Roopen rahasäiliöllä valoisaa. Jos Aku olisi siellä? Tietysti sähköillä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat