Oletko nauranut?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletko koskaan nauranut ääneen jotain sarjakuvaa, jos olet kerro missä?

Minä olen nauranut monissa Don Rosna tarinoissa koska hän tekee hyvin huvittavia sarjoja. Eniten olen hänen Roope Ankka, elämä ja teot kirjoissa. Muutamille Hessu tyhmyyksillekkin olen nauranut ääneen. :)

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Olen aika monestikkin nauranut. En nyt vain muista, milloin. Ainakin muistan kun nauroin Don Rosan tarinassa "Musta ritari" kun Ritari sanoi "Meztahrivahraz" niin Aku ihmetteli ja sanoi "tahriva ras". Ritari vastasi että "ei, zenkin ideuutti! vah-raz" Nauroin siinä kohdassa.

Vierailija

Olen nauranut monestikkin,mutten kyllä ääneen... :D Mutta kohta kello lyö yhdeksää,joten en kerkeä kirjoitella enempää.Hyvää yötä ja ankkamaisia unia!

Vierailija

Taskarissa Hui Hai (numero 285), nauran lähes aina tarinan "Muskeleita ja meditointia" kohdassa, sivulla 114, jossa Aku kävelee muskelipuku päällään, mutta se alkaakin sulamaan. En vain voi käsittää mikä siinä on niin hauskaa, vaikka naurankin sille. Sitten muistan myös nauraneeni vuonna 2001 tai 2002 tulleessa lehdessä, jossa oli Don Rosan piirtämä tarina, jossa Aku menetti puhekyvynsä. Sitten vielä nauroin eräässä Barksin tarinassa, jossa Tupu, Hupu ja Lupu tekivät aina jotain kiellettyä tai jotain (en muista kunnolla), ja tarinan lopussa he räjäyttivät tuolin tai jotain (en taaskaan muista), ja sanoivat: "tämähän on kivaa, ryhdytäänkin isona terroristeiksi". Sitten olen myös joissain Barkin ja Rosan sekä joidenkin muiden tarinoissa naurahtanut.

Vierailija

Olen, moniakin kertoja, etenkin Roope ja Aku -tarinoissa. Ja Casablanca-tarinassa nauroin kuin Minni sanoi että lentämiseen tarvitaan viisumit niin Hessu sanoi "Mulla on kellossa viisarit. Sehän on melkein sama asia."

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat