onko kukaan löytäny vielä vinkkejä siihen aku katoamiseen?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minä en oo vielä löytäny mittään:/

Kommentit (13)

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niinpä, olen samaa mieltä siitä mitä Wonderlustkin jo sanoi. Eikä tällaisista pikkuaiheista tarvitse muutenkaan tehdä omaa topiccia!! Tästä asiasta on jo olemaas topic Nettisivut-osiossa. Ja jos se ei kelpaa, niin tästä asiasta voi kysyä myös Off-Topicissa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

PADII kirjoitti:Se alkuperäinen keskustelu siirrettiin kyselyihin ja visailuihin.

Kiitos! Ihmettelin jo kovasti että minne se keskustelu oikein hävisi. ;)

Vierailija

KÄÄK!!! Kun menin katsomaan sieltä nettisivut-osiosta sitä toista keskustelua joka liittyy akun katoamiseen ja luin niitä niin tuli se "akua huolletaan" teksi, kun menin sen foorumin etusivulle uudestaan niin se keskustelu oli kadonnut! Selityksiä, kiitos!

Vierailija

Selatkaa sitä alkuperäistä topiccia, minun ja P.J PETKUNTERÄn ansiosta kohta koko Suomi tietää missä Aku on. Minä ensin kerroin, että vaihingossa pääsin loppuosioon, mutta en kertonut miten ja sitten petkunterä kertoi miten sinne päästään. :s

Vierailija

Ankkafani315 kirjoitti:

MAMMONA kirjoitti:Selatkaa sitä alkuperäistä topiccia, minun ja P.J PETKUNTERÄn ansiosta kohta koko Suomi tietää missä Aku on. Minä ensin kerroin, että vaihingossa pääsin loppuosioon, mutta en kertonut miten ja sitten petkunterä kertoi miten sinne päästään. :s

Aivan. Menin sinne heti kun luin sen viestin, ja veikkaanpa että kaikki tekee saman perässä.

Juu, minäkin kävin siellä... Kadutta kyllä koska nyt koko hommasta meni jännitys. (6)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat