Kadonnut aku ankka/ aku ankka peli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette minne aku ankka olisi voinut kadota mun vastaus on et se ois muuttunu vähäks aikaa sähköks ku nehä räplesi jotai energia laitetta ja neuvoja siihe pelii voi antaa esim.onko siinä muita kuin 2 mini peliä

Sivut

Kommentit (100)

Vierailija

kun nyt katoin sitä aku ankkaa niin huomasin et sen hessu-tarinan neljännessä ruudussa on sen juoksevan oravan alla joku musta reikä että se vois liitty akuun se sattaa olla menny sen sähkön kautta toiseen ulottuvuuteen mut se kyl kuulostais jo vähän yliampuvalta

Vierailija

RIKSA1999 kirjoitti:vertailkaapa jokaisen sarjan ( esim: mikki hiiri , pimeää peliä,)ylhäällä olevaa mustaa läiskää. mikki hiiri tarinassa siinä näkyy jotain. olisikohan se vihje, kuka sen tietää...

Siinä Mikki sarjassa siinä näkyy Mikin pää.

Vierailija

aweymaj kirjoitti:

toubias kirjoitti:Onko kellään muulla mustaa läiskää hessun takana viimetteessä sarjassa? meinaan vaan et onko mun akkaris painovirhe tai jotai. (neljäs ruutu oravan alla)

on mullakin

ok

Vierailija

ei aku voinut sähköksi muuttua sehän on vielä tän jälkeen aku ankassa no mun teoria aku painoi pienennyskonetta ja muuttua peukaloiseksi ja aku kasvaa päivässä vähän kunnes on entisen kokoinen. ehkä vähän huono.toinen teoria aku meni järjestämään synttäreitä. tääki tais olla huono. kolmas teoria aku painoi väärää nappälaa pellen sähky koneessa ja pelkäsi että pelle hyöhen täisi hänet. tääki tais olla huono

Vierailija

Mäkin huomasin sen oudon läiskän...!!!Kaikissa niissä tarinoissa on se läiskä!!

Mut vaan tarinassa "pimeää peliä"- siin on joku hahmo!!!MIlt se teist näyttää??Must vähän IHAN vähan mustakaavulta!XD!Ne silmät on kyl vähän oudosti...Miks

just siin tarinas on erilainen "mustaläiskä" ku muissa???Se läiskä o varmaa

niitten tarinoien "tunnuskuva".

Vierailija

RIKSA1999: vertailkaapa jokaisen sarjan ( esim: mikki hiiri , pimeää peliä,)ylhäällä olevaa mustaa läiskää. mikki hiiri tarinassa siinä näkyy jotain. olisikohan se vihje, kuka sen tietää...

Siinä mikki tarinan mustassa läiskässä on mikin naama. en sitten tiedä onko se vihje.. O.o saattaa ollakkin.

Vierailija

Tämän viikon Aku Ankka oli kyllä parhain tähän asti, mutta en minä kyllä mitään vihjettä löytänyt siitä lehdestä.

Ja mistä ne 2 minipeliä oikein löytää?

Vierailija

Äärh. Ärsyttää toi vihree taulu. Kerranki olin innoissani ja vedin vaivalla ne kaikki pelit ja uskoin et saan tietää mis Aku on... :(

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat