huonoimmat koe-numerot

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos on tullu huonoja numeroita kokeista niin kirjoitelkaa vaan rohkeesti. ite oon saanu musiikista joskus 3luokalla 6- (ihan oikeasti).

Kommentit (15)

Vierailija

Kimjongil13 kirjoitti:Älkää viitsikö valehdella. Kilometrin päähän näkyy, että puolet jutuista on silkkaa valetta.

Kieletämättä minäkin epäilen, että ainakin osa on laittanut huonoimman numeronsa hieman yläkanttiin. Minun huonoin on jotain 5+. :^D Lähes koskaan en noin huonoja numeroita saa. Muuten en ole juuri alle 7 saanut, no, ehkä pari kertaa, mutta usein saan kokeista jotain 7½-8, joskus tulee ysejäkin.

Vierailija

Olen saanut vain kaksi alle seiskan numeroa kouluhistoriassani. Eräästä äikän kokeesta rapsahti 7+ ja musiikin laulukokeesta samaten 7+. Muuten kouluhan menee minulla ihan mukavasti. Todistuksen keskiarvo oli päälle ysin...

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:Olen saanut vain kaksi alle seiskan numeroa kouluhistoriassani. Eräästä äikän kokeesta rapsahti 7+ ja musiikin laulukokeesta samaten 7+. Muuten kouluhan menee minulla ihan mukavasti. Todistuksen keskiarvo oli päälle ysin...

Anteeksi tuplapostaus, mutta tarkoitin tietenkin, että vain kaksi alle kahdeksan numeroa on tullut, ja ne ovat siis nuo 7 plussat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat