iPod

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Moi, onko teillä iPodia? Mikä siinä on parasta? Muuten, onko teidän mielestä vaikea käyttää iTunesia? Mulla on iPod. Parasta siinä on iso muisti. Minun mielestä iTunesia on vaikea käyttää.

Kommentit (11)

Vierailija

Ei ole ipodia enkä tiedä haluaisinkaan.ipod kännykkä on niin heikko jos se tippuu tai jotain ni se hajoo tosi helposti.Joten sitte se ois aika harmi ois maksnu kännykästä paljon ja sit se menee rikki.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: iPod

kuukai - 06.07.10 11:44 (ID 575843)

Ei ole ipodia enkä tiedä haluaisinkaan.ipod kännykkä on niin heikko jos se tippuu tai jotain ni se hajoo tosi helposti.Joten sitte se ois aika harmi ois maksnu kännykästä paljon ja sit se menee rikki.

Tuo on tosiaan totta.

Vierailija

Minulla on iPod Shuffle, sukupolvea en muista mutta ostin sen 2011 hiihtolomalla, sitte on iPod Touch 3 sukupolvi, ja ensimmäinen iPad.

Vierailija

Minulla on iPod nano, en tiedä mikä numero.. Sain sen jo vuonna.. Ömm.. Olikohan se 2008? No, synttärilahjaksi sen kumminkin sain.

Siinä on parasta ehkä musiikki ja pelit. En paljoa muuta sillä teekkään, kun kuuntelen musiikkia ja pelaan Tetristä. Kyllähän ne kivoja laitteita ovat!

Ja väri on harmaa. Minulla on siinä vielä sellainen punainen kennokuvioinen suoja.

Vierailija

Lainaus:
a123: minun mielestä on dorka jos ei oo angrybirdsia ipodilla.

muuten tässä toinen puhelimen aiheinen topic:http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/23138/seuraavan_p...

IPod ja iPhone ovat eri asia. IPhone on itse asiassa myls iPod, mutta vain kalliimpi (ja ehkä parempi).

Itselläni on iPod Nano, oli muistaakseni kolmatta sukupolvea. Enimmäkseen kuuntelen sillä cd- levyilyä imuroitua musiikkia, sillä en jaksa avata ikivanhalla Acer Aspirellani iTunesia, siinä menisi aika kauan.

:)Ninnu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat