peli tökkii

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Peli "Tupu, Hupu ja Lupu ohjaa liikennettä tämän viikon lehteen liittyen EI toimi kunnolla tasolla 2. Kun ajaa sivuvaunullisella moottoripyörällä, niin yhden suuntanuolen päältä ei voi kuin ajaa yli. Silloin ei pääse pelissä eteenpäin. Seuraava nuoli ei ilmesty eikä se edellinen katoa. Se on harmillista pelin kannalta. Toivon, että vika korjataan pikimmiten.(Ainakin ennen ensi keskiviikkoa:).)

Kommentit (5)

Vierailija

Jaa, no tulipahan asia vielä esille. Toivottavasti asia korjataan, sillä tuskin se on tarkoituksella aiheutettua. Niinkuin ei Pellen kokeenkaan epäonnistuminen ollut, vaikka akullahan olikin sormensa pelissä.

Vierailija

Se mikki tasohyppelypelin taustakin tökki paljon..... se menee epäselväks. Mut mulla tuon mopokohan kans ei oo ollu ongelmaa.

Vierailija

Tuosta on ollut laajaa keskustelua Aku on kadonnut - keskustelussa. Kaikilla on se vika, eli se on maailmanlaajuinen kuten sähköisku.

Vierailija

mulla ne pelit ei töki paljookaa mut mite tossa pelit & puuhat-osastolla kun on se "kuolemattomat kuplat"-peli niin mulla on siinä vaan helppo ja vaikee mut siinä listalla jotkut on tehny sen haastavalla?! sitä en tajuu

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat