Minne Aku on kadonnut??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä veikkaan et Aku on kadonnu sen koneen mukana.

Kommentit (14)

Vierailija

Anteeksi tuplapostitus, mutta ss, jos et ole saanut sitä vieläkään kannattaa ottaa yhteys toimitukseen. Ja kannattaa katsoa, onko tilausaikasi vielä voimassa. Lähetä vain palautetta toimitukselle.

Vierailija

Aku varmaan joutu koneen sisään tai sit vaan räjähdyksen jälkeen pakeni ettei Roope-setä kynis sitä ja piilottelee kotonaan.Roope-setä:hän sen keksinnön rahoitti.

Vierailija

Hupu13 kirjoitti:Tai sit Aku löydetään jostain Pellen pajan nurkasta kuorsaamasta.. iha sen tapasta :-D

ei se oikeen pellen nurkas voi olla sehä eäjähtisilleen että nurkatkin meni mäsäks.Ja jos se sillä olis ollu niin kyllä ankanpojat olis sen nähnyt.

käyttäjä-464
Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

Juju guitar kirjoitti:

McDuck-fani kirjoitti:Eihän se kone minnekkään mennyt. Se vain räjähti ja Aku saattoi lentää räjähdyksen mukana jonnekkin autiolle saarelle.

Olen samaa mieltä

Samaa mieltä

Vierailija

Hyvin mahdollista että Aku on koneen sisällä, mutta kehaisen teitä käväsemään 600-viestisessä alkuperäisaiheessa.

Vierailija

McDuck-fani kirjoitti:Eihän se kone minnekkään mennyt. Se vain räjähti ja Aku saattoi lentää räjähdyksen mukana jonnekkin autiolle saarelle.

Olen samaa mieltä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat