Onko windous parimpi kun linuks?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

windous on paljon parempi kun linuks, koska habbo ei toimi siellä.

Kommentit (11)

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Onko tämä nyt jokin vitsi vai ihan oikeastiko haluat tietää kumpi on parempi(tuo toinen viesti)? Ensinnäkin Linux on ongelmattomampi, vakaampi, virukseton ja ennen kaikkea ilmainen käyttöjärjestelmä. Ongelmana on oikeastaan vain erilaisuus, eli jos olet tottunut Windows-käyttäjä, voi Linuxin opettelu viedä aikaa. Yksi ratkaisu on Ubuntu, yksi Linuxin lukuisista variaatioista, joka on pyritty saamaan mahdollisimman Windowsmaiseksi. Itse en Linuxia juuri käytä kuin tarvittaessa(työtehtävät yms.), koska pelituki on suoraan sanoen onneton. Vaatii aikaa ja ennen kaikkea taitoa koodata Linux mieleisekseen ja itseä ei kiinnosta joten olen tyytynyt Winukkaan.

Vierailija

habbo hotelli ei kerta kaikkiaan toimi linuxilla, koska se on tarkoitettu vain windowosille ja jollekkin toiselle.

Vierailija

En oikein tiedä, koska meillä ei ole muita käyttöjärjestelmiä ollut käytössä kuin Windows ja hyvin on toiminut.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vaa_ri kirjoitti:Onko tämä nyt jokin vitsi vai ihan oikeastiko haluat tietää kumpi on parempi(tuo toinen viesti)? Ensinnäkin Linux on ongelmattomampi, vakaampi, virukseton ja ennen kaikkea ilmainen käyttöjärjestelmä. Ongelmana on oikeastaan vain erilaisuus, eli jos olet tottunut Windows-käyttäjä, voi Linuxin opettelu viedä aikaa. Yksi ratkaisu on Ubuntu, yksi Linuxin lukuisista variaatioista, joka on pyritty saamaan mahdollisimman Windowsmaiseksi. Itse en Linuxia juuri käytä kuin tarvittaessa(työtehtävät yms.), koska pelituki on suoraan sanoen onneton. Vaatii aikaa ja ennen kaikkea taitoa koodata Linux mieleisekseen ja itseä ei kiinnosta joten olen tyytynyt Winukkaan.

Siinä kaikki tärkeä asia jo tulikin... Windowsista tykkään paljon enemmän. Linux on kyllä siitä hyvä, kun siihen ei juurikaan viruksia tule. Linuxissa ei vain kovinkaan monet pelit toimi. Linux on kuitenkin suomalaisen keksimä käyttöjärjestelmä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat