Aku Ankan sivut toimii välil hitaasti

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ainakin mulla

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla AA:fi toimii aina vähän hitaasti. Joskus ne kuitenkin toimii ihan moitteettomasti. Nyt ihan tällä hetkellä ne toimii harvinaisen hyvin. Toivottavasti sivut toimivat jatkossakin näin hyvin. Kerran ne toimi ihan superhitaasti. Sivut (esim pelit ja puuhat >>> keskustelu) vaihtuivat yhtä vauhtia kuin täi tervassa. Onneksi sitä myöhemmin sivut eivät ole toimineet yhtä hitaasti. Arvelen että se johtuu tietokoneesta, nettiyhteydestä tai sivuista.

Vierailija

No tietenkin ne saattaa nyt toimia hitaasti, kun on tuo "missä Aku luuraa" hössäkkä houkutellut tänne taas suuret määrät uusia käyttäjiä - kuin hunaja kärpäsiä. Mutta eiköhän tämäkin kuukaudessa taas ohi mene...

Ja tietenkin siihen vaikuttaa moni muu asia - tämä foorumi pyörisi varmasti paljon nopeammin, ja takkuilematta, jos turhat topicit karsittaisiin. Ja yksi vaihtoehto hitauteen voi tietenkin olla oma nettiyhteytesi...

Sami-96

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:No tietenkin ne saattaa nyt toimia hitaasti, kun on tuo "missä Aku luuraa" hössäkkä houkutellut tänne taas suuret määrät uusia käyttäjiä - kuin hunaja kärpäsiä. Mutta eiköhän tämäkin kuukaudessa taas ohi mene... <br />

Ja tietenkin siihen vaikuttaa moni muu asia - tämä foorumi pyörisi varmasti paljon nopeammin, ja takkuilematta, jos turhat topicit karsittaisiin. Ja yksi vaihtoehto hitauteen voi tietenkin olla oma nettiyhteytesi...<br />

Sami-96

Olen samaa mieltä.Varsinkin kun meillä on hidas kone...

Vierailija

Koneesta riippuu ja kuten Sami sanoi myös tuo Missä Aku on aiheuttaa paljon hässäkkää ja tänne on tullut älyttömästi uusia viestejä ja käyttäjiä. Minullakin on tämä joskus hitaalla päällä, etenkin Aku Ankka kadonnut. - aiheessa. Sinne tulee joskus samalla minuutilla 5 viestiä. :D

käyttäjä-464
Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

Kaisakoo kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:No tietenkin ne saattaa nyt toimia hitaasti, kun on tuo &#034;missä Aku luuraa&#034; hössäkkä houkutellut tänne taas suuret määrät uusia käyttäjiä - kuin hunaja kärpäsiä. Mutta eiköhän tämäkin kuukaudessa taas ohi mene... &lt;br /&gt;<br />

Ja tietenkin siihen vaikuttaa moni muu asia - tämä foorumi pyörisi varmasti paljon nopeammin, ja takkuilematta, jos turhat topicit karsittaisiin. Ja yksi vaihtoehto hitauteen voi tietenkin olla oma nettiyhteytesi...&lt;br /&gt;<br />

Sami-96

<br />

Olen samaa mieltä.Varsinkin kun meillä on hidas kone...

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Minulla tänään ainakin sivut tuntuvat latautuvan ikuisuuden, ainakin, kun selaan jonkun topicin sivuja.

Tämäkin on aika pieni asia, joten vast edes, voisi näistä asioista keskustella vaikkapa Donald-91 topicissa "Tekniset ongelmat".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat